Inlägg från: bellis79 |Visa alla inlägg
  • bellis79

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Jag behöver det, har 2 viktiga projekt o redovisa idag så måste fokusera mig på det då jobb blivit lidande de sista dagarna då jag har varit ur form. Ska träna o sen ut o dricka vin ikväll o fest imorn o det är jag sjukt sugen på!

• bellis79
    Anonym (hjärtat) skrev 2012-01-04 22:41:50 följande:
    Jag ska på en dejt i morgon och jag har bestämt mig för att vara den JAG vill vara, inte den jag tror att han vill att jag ska vara! Jag har mästerliga kameleont-talanger som jag ska försöka undertrycka... Jag är jag och jag är ok. Och hör sen. 

Återkommer med rapport! 
    Lycka till, nyfiken på rapporten:)
  • bellis79
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-05 09:02:48 följande:
    Tror också att du gör rätt i en paus. Det har varit lite väl många ups and downs nu. Speciellt downs.
    Du, precis som alla andra här, är värd att vara lycklig och även om livet inte alltid är roligt och relationer inte alltid är enkla så ska de vara mer roliga och enkla än tvärtom.
    Jag hejar på dig!
    Tack, var inställd på att det skulle vara det men ej så här och så mycket.
    Jag är värd det bästa och är en bra tjej det vet jag men fy fan för relationer ibland.
    Satt o tänkte på mitt singelliv innan o mina kk o allt var så nice , frihet, inga konstiga tankar o bara full fart singeltjejen på språng..
  • bellis79

Jag har blivit så tråkig känner jag.. har jobbat väldigt mycket på sistonde, sovit kasst o de helger jag ej varit själv så har det varit fullt ös. Jag har nu en hel o lång helg framför mig, började med ost o vin igår men är så himla sugen o bara slöa o vara själv o ta igen mig o träna , sova o äta istälelt för att vara social med vännerna. Borde det då varannan helg är jag ju med han jag träffar.
    Förstår ej detta men kan vara för det varit mycket som sagt o mycket känslo bergodalbanor men jag är ej ens sugen på utgång idag, vill bara träna o sen ligga i soffan hela dagen..

Suck.. förstår ej vad som händer eller så är det fd kroglivet som ej är kul mer.. levt ett rätt vilt o hårt sådant..
    Eller börjar man bli gammal?

• bellis79
    NatalieH skrev 2012-01-06 10:14:21 följande:
    Det är väl skönt att ha lugna perioder ibland?
    Du kanske tycker kroglivet är roligt igen om nån vecka, månad, år eller kanske bara ibland ;)
    Jo det är nog så.. helst hade jag velat mysa med min söt idag men lovat mig själv att hålla mig undan o då kan egentid o mys vara bra!
  • bellis79

Behöver råd av er kloka:

Kan man säga så här: Att man förstår att X har mycket nu att han inte  är sig själv och att han också vet att det går ut över mig ex men att jag känner att jag inte orkar vara den som hela tiden försöker vara go o gullig, säga att jag tycker om X och att jag tänker o saknar honom. Att han måste försöka visa det lite mer och att det får mig o tvivla. Att jag inte vill göra det bara efter snart 4 månader . Att jag vet att allt runtomkring honom inte alls har med mig o göra men nu pratar jag oss. Att självklart så ska han ej känna ng press på sig att ösa ut saker nu men att han gärna för tänka på det för det gör mig lessen o att det bara kommer sluta med att jag inte säger ng mer heller o då kommer det bli riktigt trist..

Säger jag att jag tycker om honom så fick jag svaret på nyår, vad bra att du gör det.. öhhh

Eller är man för på o jagar på honom? Vet som sagt att det som händer inte alls har med mig o göra o  har försökt tassa lite på tå.. Han blev ju tagen på sägen då jag sa härromdagen att jag undrade om han ville fortsätta ses o det ville han..
    Vill ej vara den som är jobbig men jag blir ju lessen även om det ej har o göra med mig o även om han säger att han tyvärr ej kommer riktigt vara sig själv ett tag så måste han ju tänka lite på oss också hur han beteer sig o vill ju ej tvinga honom o säga saker heller..

• bellis79
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-07 11:25:40 följande:
    Jag har sagt det innan och jag säger det igen - det ska vara mer roligt än jobbigt att vara med någon. Ni kanske är rätt för varandra men tidpunkten är helt fel?
    Har man levt med någon i flera år och denne blir dålig (deprimerad eller nåt) så är det en annan sak och, iaf för min del, större chens att man stannar och försöker "rida ut stormen" med den man älskar.
    Men ni har "bara" setts ett tag och han är inte ditt ansvar (det hade han inte varit om ni varit tillsammans i 10 år heller).
    Det tar för mycket energi av dig! Han ska ju tillföra enegri, minst lika mycket som han tar.
    Ska det verkligen vara så att du har saker du behöver säga men hela tiden är rädd för hur HAN ska tolka det och känna? DU känner ju det du känner oavsett och du behöver få det ur dig!

Ja, det är bara mina tankar... {#emotions_dlg.flower}
    Sant så sant o det är skönt o få det bekräftat av en som är utomstående:) tack! Han har ej ens hört av sig på hela dagen o jag har iof vart iväg men jag känner att jag ska ta time out.. Vi ska iväg om 2 veckor en miniweekend så tror att jag får avvakta o se ens om det blir av.. kanske bra o ej ses innan dess..
  • bellis79

Tack för att ni får mig på bra humör igen o läsa alla underbara roliga inlägg..
    Lycka för mig just nu är att vara helt slut i kroppen efter 3 timmars träning, legat o kollat serier på svt play o tryckt godis o vart helt själv o brett ut mig:)

• bellis79
    Laurora skrev 2012-01-07 20:48:46 följande:
    Men åh vad härligt 3 timmar jag ska iväg nu med min rodd i veckan och ta ut mig ordenltigt, tänkte träna inför att träna med stockholmspolisen de är... sjukt vältränade så man blir lite avskräckt haha
    (ingen hängde med där men alltså stockholmspolisen är en roddklubb) 
    Mår bäst när jag får träna o stänga ut allt dumt o dumma tankar... ingen kontakt med han jag träffar ikväll o rätt skönt.. pratat tele med min bästis många timmar idag med.. det är det som gör livet , inte ng som får en o känna sig oälskad o oattraktiv o jag vet att jag är en BRA tjej/kvinna.
  • bellis79

o jag har en lgh i Gbg o låna ut:)  för det var la där ni skulle ses? går detta åt det  håll jag tror så är jag nog singel snart o kanske jojnar er:)

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!