Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

NatalieH skrev 2012-02-11 22:36:11 följande:
    Nope låååångt till gbg
    Okey, men du, jag är en snäll kille (fråga bara Legacy). Så skulle det inte kännas bra att sova över hos honom, så kan du sova över hos mig. Jag bor inte så långt bort från trollhättan. Här får du även eget sovrum.

Fan, jag kom på att jag har säkert åtta sovplatser hemma hos mig. Bra att ha den 17:e 
  • Glädje58

Jag kan parkera min bil utanför killens lägenhet/hus. Så egentligen är det bara tio meter "hem" till mig  Skrattande

• Glädje58

Tusan också. Såg att en av kvinnorna jag skrev till härom kvällen var inloggad nu. Såg att hon hade läst mitt mejl. Och nu ville jag bara själv titta på vad jag skrev till henne. Såg nu att jag hade missat att skriva ett ord, så en mening blev helt uppåt väggarna fel. Skit också... Hon måste tro att jag är ett idiot

• Glädje58
    takida skrev 2012-02-11 23:04:04 följande:
    Börjar nästan tro att du försöker lägga in en stöt på NatalieFlört
    Absolut inte, men vi från göteborg är sååå himla goa och hjälpsamma. Kan inte hjälpa det, det bara är så  Drömmer
  • Glädje58
    NatalieH skrev 2012-02-11 23:07:17 följande:
    Oroa dej inte alla kan skriva fel, det gör jag hela tiden
    Men nu tycker hon säkert att jag är en idiot och att det är bäst att ignorera honom. Jaja, det går fler tåg...
  • Glädje58
    takida skrev 2012-02-11 22:49:41 följande:
    Eller så ser du till att planera in en dejt med oss brudar i tråden i samma veva så kan nog nån av oss trolla fram en sovplats ska du se:)
    En dejt? Ja, varför inte... är någon av er ledig den 17:e mars. Jag ska på en fest och vill gärna ha lite sällskap med mig.
  • Glädje58
    Glädje58 skrev 2012-02-11 23:00:31 följande:
    Jag kan parkera min bil utanför killens lägenhet/hus. Så egentligen är det bara tio meter "hem" till mig  Skrattande
    Av en slump så har jag även AC i min bil. Framför kalluftsutblåset har jag två paket Ben & Jerry. Bara så du vet...
  • Glädje58
    Madida skrev 2012-02-11 23:22:50 följande:
    Töntiga tankar från mig såhär en lördagskväll.

Vad ska jag göra? Vad hade ni gjort?
    Släpp det om ingen av vill flytta på er. Det är döfött
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!