Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Night sky skrev 2012-02-12 00:52:22 följande:
    Vad han tror han är ute efter? Vänner eller nåt mer?
    Nåt mer borde det vara om han nu nämner ordet dejta. Men vad vill du?
  • Glädje58
    Night sky skrev 2012-02-12 01:03:12 följande:
    Jag vet inte vad jag vill just nu... ta det lugnt och vara vänner och se vad framtiden isf har att erbjuda. 
    Helt ärligt är jag rädd att han bara tex skulle vara ute efter sex... men han har inte gjort minsta lilla antydan till att spela på sex det närmsta har varit en hej och en hejdå kram.
    Passa dig, killar kan vara luriga. Kan vara hur snälla som helst och ligga lågt, men innerst inne är det sex som gäller. Tror faktiskt att jag är på väg att gå åt det hållet också. Jag har varit en snäll och juste vän i många år, men vart har det lett mig? Ingen kärlek och ingen sex...
  • Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2012-02-07 16:35:08 följande:
    Vanilla ice queen : Hopp, då har man kontakt med mumin igen då. Vi tänkte att vi i alla fall kunde vara vänner Well, känns bra och så får det väll bli så då Men jag tänker bara vara vänner iaf fram till sommaren då man kanske kan få till lite längre tid tillsamans.

Nu ska jag läsa ikapp lite Gillar nya appen btw!!!
    Vanilla, är det du som ligger bakom detta?  Sida 944   inlägg #9431

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m62701485.html 
  • Glädje58
    Josun skrev 2012-02-12 01:19:30 följande:
    Himla knepigt att kvinnor och män generellt ska vara så ur fas... Att det ska till speciella träffar där allt klickar för att det ska funka. Himla knepigt egentligen :/ Varför kan det inte bara vara lätt? För alla...
    Vore inte livet rätt så trist om det bara var lätt och en dans på rosor?
  • Glädje58

Är det mig ni tänker tejpa fast och mata mig med glass, så vill jag bara säga att jag föredrar sorbetglass. Och var lite försiktig med tejpen, jag har rätt så ömtålig hud.

• Glädje58
    NatalieH skrev 2012-02-12 11:35:28 följande:
    Det vet man aldrig, men det blir chokladglass har vi bestämt
    Det är jäkligt gott det. Och sen ska ni smeta ut glassen på honom förstår jag
  • Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-02-12 11:39:01 följande:
    på oss också
    NatalieH skrev 2012-02-12 11:39:23 följande:
    Nä vadå? Vi ska äta glass i Heidis säng
    Oskyldig
    Hmmm... Det verkar som ni behöver prata ihop er lite grann.  Flört
  • Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-02-12 11:48:10 följande:
    lyx ju Flört
    Men då kanske 53 inte är så farligt ändå  Flört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!