Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Heidi1 skrev 2012-02-12 11:52:52 följande:
    jo lite
    Men bara lite, Yes Glad
  • Glädje58
    NatalieH skrev 2012-02-12 11:53:29 följande:
    Har folk ingen humor på dejtingsidor haha

Det var en tjej som ville ha hjälp att flytta till göteborg.
    Då svarade jag lite skämtsamt att det verkar finnas fler att välja på längre ner.
    Hon fattade inte vad hennes inlägg hade med killar att göra, haha
    Får man inte skoja liiiite bara elller     
    Men vad tusan har killar med en dejtingsida att göra? Foten i munnen
  • Glädje58
    NatalieH skrev 2012-02-12 11:55:36 följande:
    Vill inte säga detta egentligen, men tyvärr så är det det

Men tycker om dej ändå  
    Det låter härligt  Solig
  • Glädje58
    Madida skrev 2012-02-12 11:41:34 följande:
    Hejsan, jag är en kille på 20år som ska praktisera i Staffanstorp snart så jag söker lite
    sällskap av en gärna äldre kvinna att snacka och umgås med;) kram XXXX

Nästa person som på en dejtingsida kallar mig "äldre kvinna" ska jag mula med popcorn. Enough!! Demon
    Tyvärr är det nog så att en tjugoåring anser att en kvinna på runt 27 28 är en äldre kvinna

Se bara på Heidi1 och NatalieH, som är en bit över fyrtio, de tycker att femtiotre är mycket  Flört
  • Glädje58

Jag är på väg till min dejt strax. Är så nervös så jag tror att jag ska baja ner mig Obestämd

• Glädje58
    bellis79 skrev 2012-02-12 14:28:33 följande:

Godmorgon:) Bella var verkligen på G igår, trevlig förfest med mycket kul folk o sen utgång o jag vet att bara ett glatt humör o leendet på så kommer man långt, kände mig som en drottning igår o hade mycket killar efter mig. Även om det inte är det som igentligen räknas så var det en seger för mig i min väg o hitta tillbaka till mig själv o känna sig lite fin en kväll iaf..  o lite frukost på sängen fick jag med opps..

Nu bara vila o godis o ingen träning:)

Grattis till en trevlig helg Bellis  Solig
  • Glädje58
    Anonym (Mikaela) skrev 2012-02-12 15:22:24 följande:
    Haha. Kommer säkerligen gå "Skiiiitabra"

Kick ass!! 
    Tack snälla du. Typiskt, bara för att hon verkar så himla fin, så blir jag nervös.
  • Glädje58

Så, nu är jag hemma igen

Dejten varade i två och en halv timme. Vi åt och pratade, jättetrevligt. Hon var snygg, vackra ögon och härlig i sättet. Men jag var nog inget för henne. Vi kramade om varandra när vi skildes åt. Inget om att vi skulle höras av eller något annat.

Men men, nu har jag provat på att dejta en som jag är intresserad av i alla fall.

Jag är singel, och jävligt stolt över det  Skrattande 

• Glädje58

Nej, om vi ses eller hörs mer har jag ingen aning om. Får se hur jag gör, ligger nog lite lågt. Kändes mest som hon inte var intresserad 

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!