• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FredrikCA skrev 2012-04-27 00:00:19 följande:
    Jo en del har tur :p Och väl kämpat :p Jag fuskade också- Jag hade skrivit ett långt meddelande som jag kopiera klistra men sista 3-4 posterna kom snabbare än vad jag räknat med- Men jag är ganska nöjd att hamna på "30003" iallafall det är ju nästan lika speciellt eftersom det blir lika framåt och bakåt :)
  • takida

När man läser om alla problem folk har som lever i en parrelation vad gäller ekonomin och osäkerhet och han sa si och han sa så. Så tänker jag att fasiken vad det ändå är skönt att vara singel iblandSkrattande
    Jag gör vad jag vill och när jag vill och det finns ingen som lägger sig i. Vill jag gå i sunkiga kläder en hel dag så gör jag det och vill jag piffa till mig och gå ut på stan så gör jag det. 

• takida
    Glädje58 skrev 2012-04-27 11:53:26 följande:
    Visst har du rätt. Och den där friheten att göra vad man vill, när man vill, det är grym. Men sen är det ju så himla mysigt att vara med någon som man älskar
    Ja allt har ju sina för och nackdelar beroende på vilket perspektiv man väljer att se saker och ting ifrån. 
  • takida
    Glädje58 skrev 2012-04-27 12:46:09 följande:
    Men varje gång man har avslutat ett förhållande så hoppas jag att man lär sig något och tar med sig erfarenheterna in i nästa relation
    Precis, så funkar jag att man lär av sina misstag. Ett av mitt/vårt största misstag var har jag insett nu i efterhand är att vi var allt för måna om att ha våra egna liv utöver parlivet. Han gjorde sitt och jag gjorde mitt. eller så gjorde vi roliga saker tillsammans med vänner. Vi umgicks sällan bara han och jag vilket gjorde att vi tappade bort varandra längs med vägen. 
  • takida
    Glädje58 skrev 2012-04-27 13:30:10 följande:
    År man verkligen rätt för varandra när det blir så? Eller är man så himla rädd för att man ska vara på den andra, att man tror att man ska kväva kärleken?   Svår balansgång...
    Ja det är en svår balansgång, främst för mig som är i stort behov av egentid. Jag har vänner som gör allt tillsammans med sin partner vilket jag aldrig skulle fixa, då hade jag tappat bort mig själv. Men man får heller inte göra för mycket själv för då tappar man bort varandra.

• takida
    Night sky skrev 2012-04-27 13:59:56 följande:
    Skönt att höra! 
    Jag förstår inte riktigt alla personer som har det tålamodet eller tiden att lägga flera timmar varje morgon på smink!
    Nej det fattar inte jag heller. Jag lägger på sin höjd på lite ögonskugga, mascara och rouge. Jag är nöjd med mitt utseende och behöver inte sminka mig för att visa mig ute bland folk. Mina vänner brukar säga, oj har du sminkat dig idag:) Haha, det säger väl alltSkrattande
  • takida
    Madida skrev 2012-04-27 14:22:09 följande:
    Just idag behöver jag en massa kramar! Kan ni vara lite generösa och ge mig lite kärlek?
    Jag har massor med kärlek att ge till digHjärta
  • takida
    Madida skrev 2012-04-27 15:45:58 följande:
    Oj, vilken diskussion det blev
    Jag vet ju det innerst inne men ibland tar det lite extra hårt. Han vet ju att jag gillar honom, vi har brutit och sen hör han av sig och tycker att jag ska ge honom en avsugning på hans födelsedag. Som om det är det enda jag duger till. Jävla fuckface!
    Ett riktigt jäkla praktarsle!
  • takida
    Legacy skrev 2012-04-27 15:26:08 följande:
    Fick precis frågan om jag vill följa med imorgon och träffa hela J:s familj jag dör, de kommer tycka jag är konstig säkert, tänk om de inte gillar mig? Tänk om jag dör av nervositet? Hjääälp!
    Ähh, klart de kommer att gilla digGlad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!