• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Kan inte citera från telefonen så sammanfattar lite tankar. En svartsjuk kille skulle inte funka med mig eller för mig. Jag kan vara rätt flörtig av mig oavsett om jag är tillsammans med någon eller ej. Jag är rätt fysisk av mig, och kan lätt sätta mig i en annan killes knä exempelvis, utan att ha några som helst tankar med det. När jag har kille så är jag typen som går hand i hand med honom, pussas ofta och är väldigt kärvänlig;)

• takida

Lemonina; tror de blir rätt så arga på mig om jag har sönder den. Hänger med er en stund innan det är dags att krama kudden. Klockan ringer 06.00;(

• takida

Lemonina; nä jag har min mobil
    Ulfas; hade jag inte haft tentaplugg så hade du fått se mig släppa loss på dansgolvet!

• takida

Ni vet han där killen som var helt tagen och kär i mig trots att vi inte träffats? Vi messade och mailade ju lite sen så kända jag att nja, inte alla hästar i stallet riktigt. Så jag skrev helt enkelt att det inte var någon idé att fortsätta med att höras. Imorse när jag kollade telefonen hade jag fått sju sms, skulle tro att jag fått mitt första psyko på halsen. Tur att han inte bor i samma stad.

• takida
    Cosan skrev 2012-04-28 20:36:22 följande:
    Okej vad gör man nu när det inte finns några människor kvar på dejting sidan man tror man skulle kunna passa med? Är det dax att ge sig ut i livet då?
    Antingen hoppas du på att det kommer dyka upp någon pingla du skulle passa ihop med, för nya kommer det ju alltid och då får du se till att hala in henne fort så ingen annan hinner föreFlört

Eller så lägger du ner och ger dig ut i livetGlad
  • takida
    FredrikCA skrev 2012-04-28 20:54:24 följande:
    Jo skit surt- Jag har gjort feminist testet nu och frågat ett par tjejer "Tycker du det är rätt att tjejer får samma lön som killar för samma arbete?" 
    Och nästan alla svarade ja på frågan, usch jag blir så irriterade på rabiata feminister :p 
    Nästan alla, märkligt att det inte blev full pott juFlört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!