Legacy skrev 2012-04-27 20:00:42 följande:
Jag ska ta det snacket imorgon med honom öga mot öga, nu hade vi liksom 1,5 timmes telefonsamtal om detta och jag hatar att ta sånt via telefon, så jag lovar att ta tag i det. Och ja jag blev riktigt ledsen av att höra vad han sa, och såklart så säger han att han faktiskt älskar mig, men det reparerar ju inte riktigt det han nu sagt...
Men jag tror detta löser sig, jag tänker att han är ung och borde kunna ändra på detta. Jag gillar inte att känna att jag behöver ändra på något men om detta ska funka så måste han.
Hans problem låg i att kompisen skulle komma över en timme, han sa att han tänkte "jaha vad hinner man göra på en timme annat än att knulla?"
Nu låter han som värsta svinet och det är han ju absolut inte (trots en missad tid där och detta då) men det lät absolut inte bra det här.
Om han älskar dig eller inte har inte med saken att göra. Han måste kunna lita på dig och kan han inte det så hjälper det inte hur mycket han älskar dig. Sen att han är ung, må så vara men det har ytterst lite med saken att göra.