• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-05-03 21:02:09 följande:
    Ok ringde kille på den vita springaren och han hade en sexig norrländsk dialekt. Grrrr! Kände för att hoppa genom telefonlurenFlört 
    Spännande! När blir det dejt då?Glad
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-05-03 22:10:39 följande:
    Hur 17 hittar man roliga singeltjejkompisar?! Man kan ju typ inte gå ut och ragga liksom. Jag är så sjukt aktiv jämt och vill hitta på spontana saker men tråkigt aldeles ensamen ju Alla har ju man och barn varje vecka och det behövs framförhållning och planering. Jag har ju iof också barn men bara på 50%...
    Den frågan har jag också ställt mig massor av gånger. Du får helt enkelt flytta till Göteborg och hänga med migSkrattande
  • takida

Shit vad världen är liten ibland, han jag mailar med bor i stort sett granne med mig, men jag tror inte att jag nånsin har sett honom. Men blir ju hyfsat enkelt att få till en spontan träffGlad

• takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-05-03 22:21:12 följande:
    Takida: mm hade varit något Men jag blir så sjukt uttråkad jag vill liksom inte springa på krogen, men att spontant kunna dra ut och spela fotboll, grilla eller vad 17 som helst.
    Lira lite fotboll låter ju inte helt fel säger hon som hade drömmar om att bli fotbollproffsSkrattande
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-05-03 22:26:12 följande:
    Takida: Haha hade du? Har du spelat länge? Jag spelade Lite på högstadiet men fotboll, brännboll, beatch volleyboll eller whatever fungerar för mig. Eller min favvo! Åka ut med bilen mitt i natten i skogen och gå på undangömda kyrkogårdar och dyl och leta spöken hahaha sen tar man med fika från McD i bilen så klart
    Haha, japp. Jag var visserligen duktig men inte såå duktigFörvånad Spelade väl från att jag var 6 tills jag var runt 20. 
    Du jag älskar kyrkogårdar, fan vi hade lätt vart ett bra teamSkrattande
    Och jag saknar allt den gamla goda tiden lite, när man drog ihop ett gäng och lirade lite brännboll och drack lite gött.
  • takida

Då har jag en dejt med grannen nästa vecka dåSkrattande
    Kan ju bli hur bra som helst eller inte alls

• takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-05-03 22:50:47 följande:
    Takida: Härligt är han het? Jag ska också dejta min granne! Han vet bara inte om det än
    Vilken härlig inställning du harFlört
    Han ser okej ut på korten men jag tror inte att han går under definitionen het direkt. 
    Men jag har en annan het granne, kan lova att jag dregglade när han bytte däck i bar överkroppTungan ute
  • takida
    Night sky skrev 2012-05-03 22:53:36 följande:
    Jaaa! Jag har seriösa planer på det nu  

Hur går det med planerna på en liten kryssning egentligen?
    Ja det måste vi ta tag iSkrattande
  • takida
    Madida skrev 2012-05-03 22:55:18 följande:
    Andra dejten med killen från i måndags inbokad (märklig svenska det blev)
    NiceFlört
    Vissa har de bra:)
  • takida
    Legacy skrev 2012-05-03 22:58:21 följande:
    jag vill bo på din balkong med tanke på din utsikt Oskyldig

blev snack på telefon istället med J, jag vacklar lite och känner att jag inte är helt säker på om han kan ändra sig, jag får ta ett sånt hårt prat med honom imorgon... så är man väl singel lagom till lördag....

så kan jag bo på din balkong sen och jaga joggare       
    Min balkong är alltid öppen för digGlad
    men jag kan inte lova att du alltid kommer in igenFlört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!