Legacy skrev 2012-05-05 19:38:57 följande:
Nu kom jag ur badet, på liiite bättre humör, lite mer stärkt typ. Åh jag vet inte hur jag ska förklara men det började redan igår, J tycker det är skoj att retas. Och han går gärna över gränser utan att tänka sig för alls.
Det började väl med att han pikar mig för att jag inte är så bra på detta med smink, så då låter det "gick inte du en sminkkurs? det märks inte" visst det är skoj de första tre gångerna...
sen så var det någon bisarr humor om att säga att jag har påsar under ögonen, ser blek ut, sliten. Alltså visst det kan låta hjärtligt, de första tre gångerna...
Iallafall, det var fler saker. SLutade med at jag med tårar i ögonen bad honom dra vid 12 idag typ. Sen trillade förlåt SMS in då "och nu kommer han strax hit igen.
Hans humor kan man väl beskriva som helt jävla ogenomtänkt i vissa fall, jag var ganska trött och nere till att börja med igår. Nu kommer jag ju inte träffa honom på 1 1/2 vecka snart och det känns nästan skönt (tack Diablo 3 för det behövda breaket

)
uääääck. Sådär. Alltså ag känner mig redan dum, men han verkar ju fatta att han sårade mig eftersom han ber om ursäkt. Fast jag vet inte jag vil ju inte vara ledsen, jag tycker jag är tydlig när han går över gränsen...
Jag tror att du behöver det där breaket, du behöver ta en ordentlig funderare över vad du vill.
Följ din magkänsla