• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-05-03 23:01:57 följande:
    äh på det igen isåfall. lär väl deppa ihop helt ett tag om det blir så men jag vill inte riskera att hamna i något otyg.
    Hellre deppa ihop ett par veckor nu än att leva olycklig en längre tid om han inte ändrar sig.
  • takida
    Legacy skrev 2012-05-03 23:04:44 följande:
    jorå, det är bara att säga att man är bäst på att knyta vattenballonger
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-05-03 23:03:32 följande:
    Legacy: Trist Hoppas det klarnar för honom och att detta samtal i tele fick honom att få igång tankeprocessen en smula tills nästa samtal Hey, du får baske mig flytta deltid hos mig på min balkong (inga heta joggade dock... Mer heta yngre fotbollshuliganer ) Så om du är singel (vilket jag såklart hoppas att du inte är...) på lördag så paxar jag delad vårdnad av Legacy!!! *mutar med spökjakt, blåbärsmuffins och öl*
    Försök nu inte lura iväg Legacy bort från min balkongFlört
    Men jag och Legacy borde kanske planera in en tripp till dina trakter och flörta med unga snygga hulliganerSkrattande
  • takida
    Cocacola skrev 2012-05-04 15:09:50 följande:
    Ja, det är klart. Glad
    Grattis på födelsedagen!{#emotions_dlg.flower}
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-05-03 23:11:21 följande:
    Takida: Jaaaaa gör det
  • takida
    Legacy skrev 2012-05-03 23:17:52 följande:
    deal, boka mig bara and i´ll be there, om jag nu inte åker hem av misstag haha Skäms*skäms*
    Jag bokar och hämtar dig så borde du inte kunna missaSkrattande
  • takida
    Legacy skrev 2012-05-04 16:46:43 följande:
    hahaha jag skrattar fortfarande lite åt hur rörig jag var igår.

jag orkar inte ens åka hem just nu, sitter och glor på jobbet. Är helt borta i kolan. J ska komma idag men jag vet såklart inte när, så jag funderar på om jag hinner åka till torslanda gamla flygfält och ta en turfzon eller inte. hmmmm  
    Allt går om man villGlad
    Och du kallar dig rörig? Min kära lilla son säger alltid åt mig att skriva lappar och hänga på dörren för att han tycker jag är så glömsk...
  • takida

Jag hade laddat för fullt för en spelkväll med sonen, men han är lite hängigRynkar på näsan så blir bolibompa fredag och barda istället!

• takida
    bullkleet skrev 2012-05-04 18:59:15 följande:
    ahaaa stacko :/ feber? soft juh.. jag pallar inte göra ett skit ikväll.. 
    Nopp ingen feber men han har suttit still i soffan i två timmar, vilket typ aldrig har hänt förr så nåt är det. Lite mysigt faktisktGlad
    Men jag tror han kommer vara pigg imorgon igen:)
  • takida
    Madida skrev 2012-05-04 19:03:28 följande:
    Sådär, då är det dags för dejt nr två. Blir det en skitkväll så dyker jag upp här sen och då räknar jag med att ni är här och håller mig sällskap
    Du kommer garanterat att ha det superGlad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!