• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

målar havet blått skrev 2012-05-05 22:12:22 följande:
    partyy
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-05-05 22:12:44 följande:
    Hemma med tjejerna som sover. Har helt ärligt pisstråkigt och klätrar lite på väggarna... och själv?
    Är lite i samma sits som dig, tänkte roa mig med att färga håret denna lördagskväll.
    Men om tre veckor åker jag till värmenGlad
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-05-05 22:16:52 följande:
    Åhhh vad härligt=))  Vart? Om tre veckor ska jag först på buggkurs och sen ska vi ha stor fest hos min syster som vi kalla job barkompisbytarfest, jag bjuder mina och hon bjuder sina och sen blandar vi ihop oss och träffar på så sätt  nytt folk=))
    Till GreklandSkrattande
    Den efterlängtade buggkursen börjar närma sig för digFlört låter som en rolig fest, smart idé!
    Jag är grymt sugen på att gå ut en helg snart men oftast så har jag antingen sonen hemma eller så jobbar jag. 
    Men i sommar ska jag knappt jobba helg så då jäklar!
  • takida
    Madida skrev 2012-05-05 22:17:02 följande:
    Verkligen ingenting. Uuuuttråkad men samtidigt trött och faktiskt lite huvudvärk. Så får väl lägga mig snart
    Du då? 
    Inte gå och lägga dig, stanna här:)
  • takida
    Madida skrev 2012-05-05 22:43:34 följande:
    Då får DU roa mig
    Inte så roande kanske, men vad trött jag blir på sega killar på nätet! Han jag har en dejt inbokad med är förbaskat seg hoppas verkligen han inte är det IRL för då går han bort direkt.
  • takida
    Madida skrev 2012-05-05 22:54:34 följande:
    Såna gillar vi inte! Lite stake vill vi ha
    Verkligen!
  • takida
    vinmonster skrev 2012-05-05 22:40:29 följande:
    sitter hemma med sonen, kollar på hitta nemo, äter mozarella & tomat o dricker ett glas rött - en match WF vore trevligt. så, om nån har lust att kicka min butt så heter jag korpification där. Solig
    Ja är du ute efter att få spö, så är Smecker ett säkert kortSkrattande
  • takida
    Madida skrev 2012-05-05 22:55:40 följande:
    Någon som är mer teknisk än jag? (det vill säga alla)
    Jag ska se en film från datorn men har fått texten i en annan mapp (hänger ni med?) hur öppnar jag den så att min film blir textad?  
    Haha, jag räknas då inte in bland de där allaSkäms
  • takida
    Anonym (Ny i djungeln) skrev 2012-05-05 23:33:14 följande:
    Hoppas du lyckas bättre än jag
    För ett par dagar sedan färgade jag håret. Tänkte att jag ju vill vara fin inför första träffen....
    Men eftersom jag hade lite småbråttom tänkte jag mig inte för och glömde sätta på mig handskarna....
    Så jag har riktigt snygga händer nu kan jag lova...
    Var lite snoppet när jag insåg mitt misstag.    
    Vilken missRynkar på näsan
    Jag klarade mig utan missöden och snygg blev jaGlad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!