• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

visma1 skrev 2012-08-01 17:23:31 följande:
    Det där har jag hört många gånger, att tjejer sitter och väntar på att bli uppvaktade. Vi lever väl inte på 1800-talet eller? Jag visar gärna vad jag vill, men det är ju kul att få någon respons.
    Var det en fråga till mig eller mer en retorisk fråga?
  • Nicke

Men det vill jag med men det går knappast att helt avgöra det efter FÖRSTA dejten. Det är bara det jag menar.
    Du drog slutsatser om honom redan efter 1 träff. 

• Nicke
    Ernst Hugo skrev 2012-08-01 22:35:14 följande:
    Man får oftast en ganska tydlig känsla första dejten om det är kemi eller inte, sen kan man ta en andra dejt oavsett.
    Absolut! Är jag otydlig nu igen? Vafaaan.
    Madida skrev 2012-08-01 22:34:14 följande:
    Pratar du med mig nu? Och isf, vad menar du? vad vill du göra? Och vilka slutsatser borde man inte dra efter första dejten?
    Vad jag vill göra? Jag vill göra mycket?
    Jag menar att du drog slutsatsen att han är för blyg och försiktig för dig efter första dejten. Right? 
  • Nicke

Diskussionerna vandrar iväg (vilket förstås är bra). Jag pratar bara om ev. blyghet på första dejten. Inget annat.

• Nicke
    Madida skrev 2012-08-01 22:44:04 följande:
    Det gör jag med.
    Jag tycker att det handlar om blyga personer generellt? Alltså personer som alltid är blyga och försiktiga även när man är varm i kläderna?
  • Nicke
    Anonym (Flax) skrev 2012-08-02 19:15:23 följande:
    Hm, irriterande. Nu hörde han av sig men jag vet inte om jag orkar bry mig om att svara.
    Han har haft det stressigt och mycket att göra så han har inte hunnit höra av sig på flera dar ... Obestämd
    Bullshit
  • Nicke

Mja, alla funkar ju olika men om jag är intresserad så svarar jag direkt eller något senare. Inte efter flera dagar. Då hade jag själv undrat. Har man många igång samtidigt så kan jag tänka mig att det kan bli så att någon glöms bort.

• Nicke

Alltså jag skulle ha undrat varför hon inte hört av sig om det var så att jag hade missat SMSet. Fast det händer ju inte att jag missar eller glömmer bort. Mobilen är ett med mig. mohahah

• Nicke
    Madida skrev 2012-08-02 19:39:56 följande:
    Så är jag med! Är jag tillräckligt intresserad så glömmer jag inte bort. Då vill jag höra av mig för att jag vill ha nästa sms från honom  Solig
    Menar det!
  • Nicke
    Racer x skrev 2012-08-03 22:23:57 följande:
    Hehe, ge massage är väl trevligt.
    Finns fan inget tråkigare. Ungefär som att klia någon annan på ryggen. Demon
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!