• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Det finns rätt bra Stockholmskillar också.

• Nicke
    Näckrosen skrev 2012-08-12 00:10:34 följande:
    Tyvärr verkar mina misstankar vara sanna. Men jag får inte tillräckligt med uppgifter för polisen att jobba med.Skrikandes
    Vad får dig att tro det?

Misstänker du att han förgriper sig på barnen?
  • Nicke
    Näckrosen skrev 2012-08-12 00:48:56 följande:

ja, han säger att han duschat ihop med sin 11-åriga dotter och hennes 8-åriga kompis och njöt av att de tittade på hans stånd.
    Sen kan inte jag bedömma sanningshalten i allt han skrivit. Men den första polisen jag pratade med tog det på fullt allvar.
    Tyvärr verkar mobilnummret vara kontantkort och namnet för vanligt och var han bor blev för stort område.
    Okey, ja, just pedofili är ju inte olagligt men däremot är det olagligt att förgripa sig på en annan människa så det är väl det man får avgöra.
  • Nicke
    lemonina skrev 2012-08-13 15:21:48 följande:
    Fy farao! Var just med om en sådan pinsam sak på stan. Jag gick på en offentlig toalett och betalade 5 kronor. Jag kollade två ggr så att dörren var låste (ett sådant där handtag man drar rakt upp). När jag sitter där på toan rycks dörren upp och jag skriker rätt ut och killen som står i dörren skriker också rätt ut. Han smäller igen dörren och jag känner hur en rodnad sprider sig i ansiktet. När jag kommer ut står han kvar och säger på engelska att dörren inte var låst, jag stammar fram något och springer därifrån.
    Äh, alla måste bajsa någon gång.
  • Nicke
    lemonina skrev 2012-08-13 15:30:50 följande:

Meh! Jag bajsa inte såklart.Oskyldig Men jag satt faktiskt och torkade mig precis när han stövlade inSkäms
    Oj, glömde att du var tjej.
  • Nicke
    cajsasmamma skrev 2012-08-13 20:46:18 följande:
    Vi ska åka och hälsa på mina vänner i Finland och ev ska jag även hälsa på min ex dotter med. 
    Blir och åka till nöjesfält och bada bastu  
    Vem ska du hälsa på sa du?
  • Nicke
    Racer x skrev 2012-08-14 17:18:30 följande:
    Pust, varit ute och cyklat idag också. Kommer kroppen att tåla denna plötsliga fysiska ansträngning?
    nej
  • Nicke
    Racer x skrev 2012-08-14 17:26:25 följande:
    Du menar att jag ska lägga ner med en gång ?
    nej Cool
    Racer x skrev 2012-08-14 17:27:06 följande:
    Men fifan vad kläderna är små {#emotions_dlg.djavulsk}
    Jag har samma problem. Någon jävel syr in mina kläder då och då.
  • Nicke
    Johnny Mnemonic skrev 2012-08-16 19:30:28 följande:
    Dvs ska du prata skit om mig så gör du bäst i att göra det i privata meddelanden eller låsta trådar. Det finns folk som ser och hör det mesta på det här forumet. Och framförallt så blir jag grymt besviken på att du tror dig veta saker som du inte har en djävla aning om. Jag har låtit bli att skriva och läsa i den här tråden undantaget två tillfällen ena när jag blev informerad om att Nicklas2k skrev om mig och nu att du skrev refererade till mig. 
    Du måste ha någon som liksom, scannar tråden och kvittrar direkt. Det jag skrev var ju knappast något att ens bry sig om.. men det har vi ju snackat om redan.
  • Nicke
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-16 23:22:13 följande:
    Åh vad många som ska få hångla i morgon Härligt Verkar vara flyt i tråden just nu

Nu fattar jag inte är fredrik tillbaka i tråden och vad är det som Smecker gjort?!   
    Läs EN sida tillbaka plus denna så klarnar det nog.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!