• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida skrev 2012-08-04 01:10:07 följande:

Du måste vara en fantastisk pojkvän
    Ja, juste.. jag saknar den enda viktiga egenskapen som krävs för att vara en bra pojkvän.
  • Nicke
    Madida skrev 2012-08-04 01:24:21 följande:

Läste jag en viss irritation mellan raderna? Missade du den leende gubben?
    Och jag skrev väl aldrig att det var den enda viktiga? Men jag vill att min framtida pojkvän ska gilla att ta på mig så. För att bara få känna sig nära. Jag älskar att ge min pojkvän massage, kli på ryggen, pill i håret osv. Just för att jag gillar att vara nära honom och för att jag gillar att se honom må bra
    Jag har ingen aning om vad du läser in men det finns ingen irritation där.
    Jag vidhåller min tidigare ståndpunkt angående massage. Jag vill även poängtera att jag trots det klarar av att ge min eventuella flickvän närhet och beröring ändå. Ibland får man väl offra sig och bjuda på lite asdålig massage.

Btw, jag älskar att bli kliad på ryggen.
  • Nicke
    Madida skrev 2012-08-04 01:44:28 följande:

Bullshit my little friend Men jag gillar dig ändå

Klia på rygg är härligt! Gillar att känna huden under mina naglar
    Vad säger du är bullshit?
  • Nicke
    Madida skrev 2012-08-04 01:54:27 följande:

Att där inte var nån irritation i ditt svar
    Ah, du har rätt, jag var helt allvarlig.
    Jag tror att det är det enda du vill ha hos en kille.

No plain no gain som vi säger på jobbet. No massage, no gain helt enkelt.
  • Nicke
    Madida skrev 2012-08-04 02:01:07 följande:
    Hmm, jag säger nog godnatt nu. Så hoppas vi att tråden är soligare imorgon
    Det är ju soligt här! Solig
    Sov gott!
  • Nicke
    lemonina skrev 2012-08-04 11:16:36 följande:

HAHA det var en idé. Men jag är för mycket partypingla för detFlört Kom på en annan idé, att ha på mig ipod, då får jag lyssna på vilken musik jag vill haha. Frågan är väl hur social jag kommer vara och hur helt koko jag kommer se ut på dansgolvet.
    Det finns något som heter silent disco. Hänvisa till det bara.
  • Nicke
    lemonina skrev 2012-08-07 13:07:01 följande:
    Usch! Försöker samla mod till mig till att börja ringa runt och fråga efter jobb. Jag som avskyr att prata i telefon. Men det känns ju helt lönlöst att skicka CV till företag när jobbannoser kommer ut. Känns som om rena lottodragningen. Det gäller ju att ha kontakter, men om man inga har då? BuhuuuGråter
    Jag hade ett färdig generellt skrivet personligt brev och CV som jag massmailade och jag fick ju jobb.
  • Nicke
    lemonina skrev 2012-08-07 13:33:54 följande:
    Vad jobbar du med?Glad Känns som utbudet på ekonomiassistenter inte matchar efterfrågan.
    Jag är IT-ansvarig. Jag är programmerare också så det är mycket sånt utöver vanliga ansvarssysslor.
    Såååå....det kan gå.
  • Nicke
    lemonina skrev 2012-08-07 14:53:15 följande:

Bra gjort! GladJag skulle nog aldrig kunna lära mig att programera en dator hehe. Men skickade du spontanansökningar också eller bara till företag där de ville ha folk?
    Jag skickade bara till företag som hade tjänster ute och jag var väl på 3 - 4 intervjuer innan detta.
    Skickade kanske 60 ansökningar. Vissa var dock till olika tjänster inom samma företag. 
  • Nicke
    Lyckliga Lotta skrev 2012-08-08 14:48:18 följande:
    dfhdlhåpretlh¨pårtlh¨
    Ja, kanske!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!