Inlägg från: Anonym (Mojo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mojo)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Soupy skrev 2011-11-24 23:36:36 följande:
    Alltså på HP verkar det finnas väldigt många "aktiva" profiler utan någon som helst presentation eller information. Jag har en teori om att detta är spionkonton som används när man inte vill lämna spår efter sin riktiga profil. Stämmer det grabbar? Glad

Alltså, varför skulle det vara vi 'grabbar'? Jag tycker tjejer är överdrivet försiktiga (kanske med fog, vad vet jag).
  • Anonym (Mojo)
    Klöset skrev 2011-11-24 23:49:36 följande:
    Har också ex. Men är som ditt ex hopplöst "kär" i honom än så det funkar inte riktigt, Därför skulle jag också vilja träffa någon helt annan för att få bort exet .

*Bekymmer* 

Fast man blev ju lite paff när känslorna satt (eller väldigt snabbt kom tillbaka) kvar efter 20 år...

Lustigt nog såg hon fortfarande ut ungefär som för 20 år sen (kroppsligt)...nästan kusligt. 
  • Anonym (Mojo)
    Klöset skrev 2011-11-24 23:51:06 följande:
    Fan då Kyss. Annars skulle du få dig något du sent skulle glömma.

Ma ha ha ha.

*Sorry* 

Tror inte jag hade vågat....låter som det finns lite uppdämde energi där..

Kanske hade fått ha mer handfast skydd än bara 'skydd'... Skrattande 
  • Anonym (Mojo)
    Klöset skrev 2011-11-24 23:54:13 följande:
    Hoppas du inte tog illa upp! Var inte jätteallvarlig.

Nejdå...

Jag är både fysiskt, mentalt och humorisktiskt tålig... Skrattande 
  • Anonym (Mojo)
    Klöset skrev 2011-11-24 23:56:56 följande:
    Braaa

Passa dig då! Som sagt du är MAN ( aka sexobjekt).
    Och även om du inte var det hade du nog legat risigt till ändå eftersom du tilltalade mig , *S* 
    Och sådana där händer du (tror jag) pratade om har jag också... Flört

Man behöver inte alltid hänga upp sig sådär rysligt på kön.... Skrattande
  • Anonym (Mojo)
    Soupy skrev 2011-11-24 23:58:05 följande:
    Mest bara för att jag inte vet om tjejer gör likadant. De som tittar in hos mig är åtminstone registrerade som män Glad

Fegisar!
  • Anonym (Mojo)
    Klöset skrev 2011-11-25 00:00:04 följande:
    Shhhhhh 

*håller för öronen och nynnar högt* 

Baaah :-O 

Var inte meningen att retas... Skrattande
  • Anonym (Mojo)
    Klöset skrev 2011-11-25 00:04:48 följande:
    Nä eller hur!
    Du bara älskar det  

Hmm, ja. Får väl erkänna att jag är ganska bra på det...inte bara med ord Flört
  • Anonym (Mojo)
    Klöset skrev 2011-11-25 00:09:26 följande:
    Jaha men du var ju så komplicerad att du ABSOLUT inte kunde tänka dig lite rajtan tajtan med "vem som helst" (hur du nu ens får för dig att kalla mig för "vem som helst") *pyttsan* Skrikandes

Oskyldig

Thats my story and Im sticking to it! Flört
  • Anonym (Mojo)
    Klöset skrev 2011-11-25 00:20:33 följande:
    Ja just det. Är det ens någon som ens ber om att få se de privata? Jag har alltid undrat
    Har en 'luddig' (lite på håll med solglasögon) bild på presentationen just pga jobb och så.. (driver företag på orten). Har visat privata bilder för en ca 4 tror jag.
  • Anonym (Mojo)
    Klöset skrev 2011-11-25 00:25:19 följande:
    Vad krävs för att du ska visa då?
    I princip att man frågar... Skrattande
  • Anonym (Mojo)
    Klöset skrev 2011-11-25 00:27:09 följande:
    Visar du allt då? 

Det beror nog på vad man menar med 'allt'... Skrattande
  • Anonym (Mojo)
    Klöset skrev 2011-11-25 22:52:24 följande:
    Men ååh, jag vill också på dejt :-/. Någon som vill dricka lite öl/vin med mig imorgon?

Sätter mig på tåget... Flört
  • Anonym (Mojo)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-25 22:33:04 följande:
    Ja? Nä, inte menar du att du skulle haft nåt roligare för dig Flört... men grattis till ditt 3000:de inlägg Glad
    Men hur ser man hur många inlägg man gjort?
    Drygt 12000 inlägg såg jag nu... Skrattande

Har ju iof varit med snart 4 år. 
  • Anonym (Mojo)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-25 22:33:04 följande:
    Ja? Nä, inte menar du att du skulle haft nåt roligare för dig Flört... men grattis till ditt 3000:de inlägg Glad
    Men hur ser man hur många inlägg man gjort?

Klicka på det lilla huset uppe till vänster (start).
  • Anonym (Mojo)

Hmmm, är inte i 'träffartagen' pga livssituation med ex/barn och så. Men ibland är det svårt att hålla sig att inte gå vidare... :-/

• Anonym (Mojo)
    Anonym (ny) skrev 2011-12-20 19:52:13 följande:
    men om du känner att du vill gå vidare, vad är problemet då?

Vill få alla rutiner kring barn och så att sitta innan man blandar in ngn ny... man vet aldrig hur exet reagerar. Mitt barn kommer före allt och jag vill ge nya rutiner kring samvaro tid att 'sätta sig' och bara rulla på ett tag. Men det är svårt när man verkar ha 'träffat' (dvs skrivit många långa mail (maxar nästan alltid PK:s maxlängd) samt chattat) en så trevlig kvinna. *Biter mig i tungan*
  • Anonym (Mojo)
    Cosan skrev 2011-12-20 23:51:04 följande:
    Men det går faktiskt att hålla barn utanför många månader utan att det behöver vara konstigt på något sätt, tycker i vart fall jag

Fast jag menar inte att barnet 'tar skada' eller något sånt. Det kan jag hantera 'snyggt'. Det är snarare risken att mitt ex. 'kommer på' (det har visat sig att vi bor ganska nära varandra jag, exxet och den jag 'träffat'. Visst, det har hon inte 'med att göra', men det hjälper föga att hävda om det krånglar till samvaron och rutiner kring vårt barn. Tror inte hon med mening skulle sätta barnet mellan oss som ett slagträ, men kan inte utesluta problem så jag får behålla byxorna på ett tag...
  • Anonym (Mojo)
    Anonym (ny) skrev 2011-12-21 07:17:51 följande:
    fast jag har också fortfarande saker att reda upp i mitt gamla liv eftersom vi separerade för endast 8 månader sedan. Det är inte speciellt mkt när man tänker på att man var gift, hade barn och hus och bil o allt gemensamt. Det tar sin lilla tid att reda upp och barnen mår inte super än MEN det hindrar ju inte att JAG träffar någon. Däremot skulle jag aldrig dra in den personen i barnens liv innan jag hittat ett lugn för dem men jag är inte mer än människa. Behöver jag/vill jag/råkar jag hitta en person jag gillar så tänker jag inte lägga ner det. Barnen går ALLTID först ändå och det får min partner vara beredd på. ÄR det en bra person så accepterar h*n det.

Min dejt accepterar att jag inte kan ses mer än 1-2 ggr/v och än så länge funkar det bra.

Ok, jag är 'färskare' än så..bara ngr månader. Hade egentligen inte tänkt 'träffa' (om man kan kalla det så) ngn, utan reggade upp mig som 'vän' bara för att se hur det 'gick till' (har aldrig tidigare haft ngn profil på en sida). Sen tänkte jag att när tiden blir mogen så... Nåja, vi får se hur det går. Självklart ingen omöjlighet att träffas, men det har väl uppstått ngn slags oskriven förväntan att vi båda (exet och jag) väntar ett tag.. Kanske låter knasigt, men svårt att beskriva när man inte känner till situationen och bakgrunden exakt.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!