Inlägg från: Anonym (Mojo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mojo)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cosan skrev 2011-11-03 00:21:48 följande:
    Hahaha, hade ju tråkigt, vad i all världen kan man hitta på med någon som inte säger ett smack och på ett fik i gamlastan

Jag vet inte, hamnar aldrig med sådana tjejer... Kanske gå och ta ett järn tillsammans?
  • Anonym (Mojo)
    Cosan skrev 2011-11-03 00:46:19 följande:
    Nu har jag det, man sätter lite press på dejten direkt. Välkommen på tidiga bruch, så ser man till att fixa allt tillsammans innan resten av gästerna kommer. Får man ju se hur de funkar under press och socialt. Hm kanske lite elakt. 

Verkar ju hur trevligt som helst, så länge man kan låta sin dejt göra 'light' jobb (kanske inte alls bra på matlagning).
  • Anonym (Mojo)
    Cosan skrev 2011-11-03 01:16:27 följande:
    Tackar för visat intresse, men min lägenhet är tyvärr ett stort dam moln, river lite väggar och byter kök, tar nog några veckor innan jag är färdig. Har konto på HP under samma namn som här. 

Där ser du, din 'dåliga' idé var ju bra sa jag ju...

Skulle kommit direkt om personan i övrigt verkade intressant.. (rätt kön tabm) 
  • Anonym (Mojo)
    Cosan skrev 2011-11-03 01:30:23 följande:
    Ja, men betänk att det brukar komma ett gäng 15-17 åringar som tvingar mig att sjunga och dansa till Nicky Minaj. Helst ska jag ha på mig ett par nördiga solglasögon oxå. 

Driver du ungdomsgård? Skrattande
  • Anonym (Mojo)
    Cosan skrev 2011-11-03 22:54:28 följande:
    Värsta öken på dessa nätdejting sidor, förmodar att man bör ha bild, vad är lämpligt att välja för bild? Ska man ge sken av att vara värsta snyggingen så man sminkar upp sig och målar kroppen för att framhäva muskler? Eller är det bättre att köra på något mer neutralt? 
    Har en rätt otydlig bild (inte med mening, ont om bilder på mig), med bättre bilder hemliga i galleriet (där är min son med, så funkar ej som presbild ens om man suddar bort sonen)..
  • Anonym (Mojo)
    Lilly11 skrev 2011-11-03 23:31:46 följande:

Suck, verkar vara en sån kväll när en stackars tjej måste anstränga sig för att få lite uppmärksamhet.....

Men gå på era dejter ni bara....jag är inte bitter....=)

Sorry att jag var upptagen... Flört
  • Anonym (Mojo)
    Cosan skrev 2011-11-05 00:13:39 följande:
    Detta innefattar mycket mer är klädstil som inte ens är nämnt men som du tolkade in och jag håller med om att det är korrekt att tolka in klädstil, men här har du några till saker man lätt kan tolka in: mån om vad andra tycker om dig, viktigt att framstå som lyckad, behov av status mm. 
    Har själv tänkt ett och annat på det och kan varken säga bu eller bä just nu. 

Min spontana tanke av egen erfarenhet: Man tenderar ofta att tolka in mkt av ovanstående grundat på just saker som bla klädstil. Har det uttalat sagts att det är viktigt att 'framstå som lyckad' att man har 'behov av status'. Mån om vad andra tycker om dig är vi allihop, även om vi anser oss vara 'alternativa' och därmed lite 'friare' (eller ngt liknande). Har själv suttit på den sidan staketet när jag var yngre, medans jag idag iaf på ytan nog klassas som 'viktigt att framstå som lyckad'.
  • Anonym (Mojo)
    Lilly11 skrev 2011-11-05 20:38:46 följande:
    Okej, nu har det pratats om klädstil hit och dit och en fasans massa åsikter har uttryckte. Kan vi säga att det enda rätta vore att dejta utan kläder?

Ok, jag ringer dig!
  • Anonym (Mojo)
    Lilly11 skrev 2011-11-05 20:49:38 följande:
    Hahahaha.....ok, då jag jag genast byta om till sopsäck så att du inte kan analysera min klädsel....eller vad trodde du att jag menade? =)

Hmm, va? Ja just det, det var DET jag menade. Du trodde väl inte nått annat? Flört
  • Anonym (Mojo)
    Lilly11 skrev 2011-11-05 20:56:29 följande:
    Jag kom att tänka på att du kanske menade fisknät...

Verkar krångligt...enklast möjliga är nog det bästa...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!