Inlägg från: Anonym (Mojo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mojo)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Lilly11 skrev 2011-11-02 22:26:56 följande:
    Rekrytering.....jag vill ha ett jobb!!! Ska vi utbyta tjänster? Jag kollar upp alla killar åt dig och testar. Sen kan du bara kliva in och välja ut den som behagar.

Hmm, om du kan kolla upp tjejer istället så faller det mig mer på läppen... Skrattande
  • Anonym (Mojo)
    Lilly11 skrev 2011-11-02 22:36:22 följande:

Hahaha....kille vid namn "Solochvår" söker kort romans....

Jag gillar oxå solen och våren, vad är det för fel på det? Flört
  • Anonym (Mojo)
    Lilly11 skrev 2011-11-02 22:43:05 följande:
    jaa haha....vilket sker tre sekunder efter bröllopet....
    Ajdå, sämre än M. Uggla då?
  • Anonym (Mojo)
    Lilly11 skrev 2011-11-02 22:47:09 följande:
    Oops....där var jag inte med. Men det är ju bättre...få vet så mycket om tjejer som jag, så visst jag kan skaffa mig ett alias. Hurdana ska de vara då....så jag vet vilka knappar jag ska trycka på.

Det är det som är problemet... Nu är jag ju inte riktigt i träffartagen, men även om så vore så har jag ingen specifik profil....speciellt inte utseendemässigt.
    Det vanliga börjar vi med
    Humor, gärna lite skruvad.
    Självständig, gärna lite envis.
    Vet vad hon vill.
    Gilla barn.
    Öppen och tillgänglig.
    Lätt att prata om det mesta.
    etc, etc       

• Anonym (Mojo)
    Cosan skrev 2011-11-02 22:59:12 följande:
    Hehehe, vad betyder egentligen det?

Hmm, såg nu hahaha

Öppen till sinnet och lätt att prata med menar jag.. 
  • Anonym (Mojo)
    Lilly11 skrev 2011-11-02 23:02:14 följande:
    och gärna bo strax norr om Stockholm?

Lägg till ett riktnummer efter mitt namn så hamnar du i de regionerna...
  • Anonym (Mojo)
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-02 22:59:29 följande:
    det där är rätt allmänt o stämmer in på de flesta skulle jag tro. Många män tycker jag har en massa krav på hur tjejen ska vara, och alla män skriver att de äälskar att resa och träna etc etc.... Min press är bara på en rad.... men den säger mycket om mig o vad jag vill ha;) Nu ska jag visserligen ta bort mig för ett långt tag framöver då jag är trött på att kyssa massa grodor...

Haha, är nog inget undantag...

Från min pres.
    Jag är/har/värdesätter:
    Humor, Ärlighet, Positiv livssyn, Hälsa & Träning, Nära till skratt, Stort hjärta, Barn (Har en son jag älskar framför allt annat), Målmedvetenhet, Självsäkerhet, Självdistans, Glimten i ögat

Gillar att:
    Resa (Både sol och skidor). Träffa vänner (allt i från middagar, fester till över en god latte). Hemmakvällar. Träna (nu främst Ju Jutsu och Bodypump), Göra oväntade roliga saker.

Nu får jag ju erkänna att den skulle behöva skrivas om. Hade en väldigt bra pres här på FL tidigare, men glömde att spara den när jag ändrade.. 

• Anonym (Mojo)
    Lilly11 skrev 2011-11-02 23:06:42 följande:
    Och du hamnade i min mailbox.....

Ja, gjorde  visst det Flört

Vill nu gärna påpeka att det tog ngr kvalificerade gissningar och inte massor av timmar av internetplöjande.. Kände att det flaggade lite weirdo annars Drömmer 
  • Anonym (Mojo)
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-02 23:09:40 följande:
    budskapet med min ynka rad i pressen är att oavsett vad man tror sig vilja ha så blir man kär så blir man, o personen i fråga kanske inte alls är som man tänkt sig, man ska inte snöa in sig i urval då kanske man missar nån på vägen. 

Vilket då är problemet med 'nätdejting', det är så fokuserat på att 'kvala' in på olika mätbara egenskaper.. Irl så träffar man ju någon och först efter att man känner ett intresse börjar man titta på de mer konkreta egenskaperna. Omvänd ordning sas..
  • Anonym (Mojo)
    Cosan skrev 2011-11-02 23:09:03 följande:
    Problemet är att alla skriver att de är det, sen räcker det typ med att man går ner i spagat på dansgolvet så är man fucked i deras ögon Cool

Får väl erkänna att det där passerade över mitt huvud...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!