Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (ny) skrev 2011-11-16 13:45:34 följande:
     men om nu jag ska hitta den där som lägger om taket på sommarstugan, hur ska jag annars hitta honom??
    Lägg upp några bilder på tuttarna på BC? Drömmer
  • Smecker
    Anonym (ny) skrev 2011-11-16 15:27:35 följande:
    jaså är det så man ska göra???
    Jag är nog inte rätt person att fråga, oavsett hur många tuttbilder jag lägger upp så hittar jag ingen kvinna som vill lägga om taket på min sommarstuga. Har funderat på om jag kanske borde köpa en sommarstuga först, men SÅ ytliga kan de väl ändå inte vara
  • Smecker

Nu har jag två tillägg till kravprofilen! Den påtänkta (inte påtända, tackar!) skall kunna laga en sån här:

">

Inte för att jag tycker det ser så otroligt gott ut, utan för att det är ett tecken på fantasi och äkta osminkat geni att komma på en sån sak. Mat kan jag laga själv, tackar som frågar, men skulle aldrig kommit på en sån grej..

Tillägg nr två är att det numera skall serveras (läs: jag serverar) tacos på dejt nr 1 eller 2. Mest för att jag vill ha någon som inte sitter och oroar sig för hur hon ser ut när hon äter, försök käka tacos på ett "fint" sätt.. {#emotions_dlg.djavulsk}

• Smecker
    Anonym (ny) skrev 2011-11-16 18:31:35 följande:
    fan jag vet inte vad jag ska tro...känns som om jag letar fel han var supertrevlig och lättsam, jag var faktiskt inte alls nervös men NOLL pirr, känner INGET. Tänk om jag inte KAN känna pirr längre??! Eller måste jag ge det mer än 1 dejt kanske?? jag kanske är segstartad
    Gör som jag, sluta känna efter så förbannat, gå på magkänslan istället. Hade du kul? Kändes det bra? Eller var du för upptagen med att leta efter "pirret"?
  • Smecker
    Anonym (ny) skrev 2011-11-16 18:42:44 följande:
    nä då han var lätt att snacka med och han var trevlig.
    vet inte varför jag hakar upp mig på saker, men ska ge det fler chanser och se
    Tycker jag definitivt att du skall. Letar man tillräckligt hårt så hittar man garanterat något "fel".. Jag kan inte påstå att jag gick omkring och kände efter en massa när jag var yngre. Antingen så kom jag en dag på att det kändes rätt, eller så gjorde det inte det. Var inte svårare än så. Varför måste man känna efter så föbannat mycket numera? För att man är äldre? Tjafs..
  • Smecker
    Anonym (ny) skrev 2011-11-16 18:56:58 följande:
    Jag har i och för sig alltid varit sånhär när jag träffat killar. Även den jag senast t o m var gift med. Visst, honom blev jag kanske mer "kär" i tidigare men jag har varit väldigt avståndstagande och tveksam och väldigt stel och hård i mitt sätt att "döma".
    Det är nog därför nu som jag jag vill att det ska kännas rätt med en gång, men det kanske bara är att acceptera att det är så jag funkar eftersom jag är lite rädd för att bli sårad så jag har svårt att se det positiva först utan jag försöker gärna se negativt tror jag för rädslan för att bli sårad blir mindre på nåt konstigt vis...
    Men då vet du vad du har att jobba med. Det kanske inte är killens fel att du inte lyckas hitta något pirr, utan så att du undermedvetet låser dig. Då blir det genast lite svårare att hitta något pirr..
  • Smecker
    Anonym (ny) skrev 2011-11-16 19:12:01 följande:
    ja så är det säkert! jag sätter säkert nån slags spärr på mig själv av rädsla! så jag ska försöka tänka på de positiva sakerna och strunta i det andra och bara vara och ta en dag i taget!
    Det skålar vi på, tamefan.. Skål

Dessutom, om det nu skulle bli så att du råkar bli sårad.. livet tar väl inte slut där? Eller dör man då? Lyckas man gå genom livet utan att någonsin bli sårad så anser iaf jag att man visserligen har överlevt, men inte levt.. inte på riktigt.
  • Smecker
    Anonym (ny) skrev 2011-11-16 19:25:45 följande:
    nä absolut inte o jag har blivit sårad ett antal ggr och eg så är jag nog inte rädd för det heller på nåt vis. Vet inte vad det är. Vill nog bara inte ha fler misslyckanden på nåt sätt.
    Tjafs. Det heter inte misslyckanden, det heter livserfarenhet. Och det tror jag väl att du vill ha?
  • Smecker
    Anonym (ny) skrev 2011-11-16 19:28:17 följande:
    jo fast du vet ju inte vad jag har bakom mig
    Sant, men om det är det du har bakom dig som skall styra ditt liv kommer du gå baklänges genom livet.. det bästa du kan göra är att ge det du har bakom dig ett fett långfinger i luften medan du går framåt och njuter av utsikten.
  • Smecker

Till alla er där ute som saknar pirret.. dra upp volymen, klicka på länken, ställer er upp och känn pirret när ni shakar loss...

Mi nena, menea!! Skål Cool

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!