Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Sa) skrev 2011-11-15 13:12:19 följande:
       ...herregud! 42 stycken???? Och det ihop med ovanstående attribut?? (trodde dom snarare var av sorten anti-porrskitsgrejer-ala-naturelle-bara-örter-hemm a-gjorda-saker... fast dom kanske är hemmagjorda eller??)  Hahahaha!!
    Nejdå, de är med största sannolikhet personligen inhandlade på Martinshop. Antiporrskitgrejer? De spelar in egna ju.. nog det enda som är hemmagjort där. Fattar du att man känner sig som en i mängden? Tungan ute
  • Smecker
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-15 15:04:03 följande:
    är du säker på att du befinner dig på en seriös dejtingsajt? Det är inte BC eller nått? Men hur menar du med en i mängden? Att du ska konkurrera med 42 fejksaker?? (dom kan ju ALDRIG konkurrera med "the real thing" liksom..)
    Seriös? Finns det sådana? Oj.. hehe. Nej, den där var nog inte särskilt seriös, nej. Fast hon var det. Eller trodde att hon var det. Ja fy fan.. vågade knappt säga till henne att jag inte var intresserad, hade scenen i Exorcisten i färskt minne, snurrande huvuden och allt.
  • Smecker
    Anonym (hjärtat) skrev 2011-11-15 18:49:49 följande:
    Fick nyss ett mail på HP : "Hej ja... OJ... det kom en neger eller va de va, och skrämde mig utanför fönstret precis när ja skulle börja skriva till dig.!! fasen va rädd jag vart.............. "

ehhh?!? Vad svarar jag på det? "om du är så lättskrämd så är jag inget för dig, vänta bara tills du ser mig på morgonen!"
    Jag fick nyss ett mail på HP.. nej glöm det, rent önsketänkande, det fick jag inte alls Tungan ute
  • Smecker
    kristinah skrev 2011-11-15 19:15:30 följande:
    booYah - vad heter du på HP?
    kristinah skrev 2011-11-15 19:18:18 följande:
    tänkte du skulle få ett mail...
    Jag heter något annat. It's me, LeClerc! Tack för erbjudandet, men mercy-mail är väl inte riktigt vad jag är ute efter.. mercy-fu.. fotmassage tackar jag däremot inte nej till Tungan ute
  • Smecker
    kristinah skrev 2011-11-15 19:29:50 följande:
    men vi måste börja någonstans - det är inget mercymail alls - det är en nyfiken-mail jue ;)
    Haha ok.. jag kunde ju ha PMat dig det, men..
  • Smecker
    floya skrev 2011-11-15 17:53:48 följande:
    Trots en ganska intressant presentation så var han så tråkig så att klockorna stannade. Inte en enda fråga om mig eller någon slags nyfikenhet. Efter en genomliden timme kollade han på mig under lugg och frågade: "ska du följa med hem?"
    Jag: "Tyvärr inte, jag har tvättstugan."
    Hur visste du att det hade gått en timme?
  • Smecker
    floya skrev 2011-11-15 19:47:35 följande:
    Eftersom han under hela samtalet enbart pratat om sig själv så hade jag inga problem att tyst räkna sekunderna för mig själv... "Ett-tusen-en, ett-tusen-två, ett-tusen-tre..."

En timme var dock en mindre skarvning uppåt. I sanningens namn var det 56 minuter och 32 sekunder.

Eller nåt.
    Inte konstigt att han blev så förtjust i dig. Du ljuger ju.
  • Smecker
    floya skrev 2011-11-15 20:01:03 följande:
    Usch, även om det kanske inte verkar så så har jag en riktig, jäkla deppkväll. Fick för en timme sen veta att mitt ex gått vidare och hittat en ny tjej. Till råga på allt så fick jag reda på det genom att en gemensam vän till mig och exet skrivit typ: "grattis XX och YY till förhållandet, ni är ju hur fina som helst ihop!" på exets facebooksida. Skrikandes

Vi hade varit ihop i fem år och uppbrottet skedde i somras, så det är ganska nytt. Och även om jag inte har rätt att vara sur (eftersom jag själv gått vidare och dejtat) så hoppas man ju alltid att exet ska förbli singel i åtminstone ett år. Oskyldig Men nu sitter jag här, med antagligen nio katastrofala dejter framför mig och med all potential att bli en crazy cat lady, medan han verkar landat ett seriöst förhållande (med till råga på allt: en übersöt brud).

Alkohol hitåt tack!  
    Skål Skål tamefan..
  • Smecker
    kristinah skrev 2011-11-15 20:05:47 följande:
    så...nu har du mail västgöta-grabben
    *nynnar på Saturday Night Fever*
  • Smecker

Ni har det verkligen inte lätt.. sätt på 
    ">

på hög volym och försök sitta still!

Med pyttelite tur - dejt på fredag.
    Med lite mer tur - bra dejt på fredag.
    Med ännu mer tur - dejt med dig på fredag.
    Med mest tur - dejt med dig på fredag och *** med  ******** på ******** ***** som **** ******** *******
    Med normal(o)tur - ingen dejt på fredag.

Flört 

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!