• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FredrikCA skrev 2012-05-06 22:19:54 följande:
    Jag menar att jag får intrycket av att vissa inte tar andras känslor på allvar ifall dom inte har samma känslor själva.
    Är det verkligen så underligt att man skulle kunna älska någon efter kort eller lång tid?  
    Klart man kan ta känslorna på allvar men det ändrar ju inte mina. Jag kan inte älska någon efter en månad men det betyder ju inte att någon annan inte kan. 
  • takida

Idag har jag lånat hem fem böcker från syrran, tänk vad jag har längtat efter att få läsa annat än kurslitteratur! Så nu hoppas jag bara på fint väder och många timmar på balkongen med en bok i veckanGlad

• takida
    FredrikCA skrev 2012-05-06 22:34:48 följande:
    Vad är det för intressanta böcker då?
    Bara lite lättlästa romaner, vill inte behöva tänka det minsta, bara njuta av läsningen:) 
    En av dem var flyga drake om jag inte minns helt fel. 
  • takida
    FredrikCA skrev 2012-05-06 22:39:23 följande:
    Ah med riddare i skinande rustningar och princessor som ska räddas ? ;)
    Precis vad jag hade läst nu om jag fick bestämma, men inte vad syrran läser dock. 
  • takida
    magus skrev 2012-05-06 22:40:32 följande:
    Oh vad är det för böcker..?
    Lånade även två böcker som Mitch Albom skrivit. Verkar var läsvärda böcker:)
    I sommar när jag jobbar istället för att plugga så kommer jag plöja bok efter bokGlad 
  • takida
    FredrikCA skrev 2012-05-06 22:45:14 följande:
    Påtal om inget, Innan jag blir tokig på det... Är ditt namn från gruppen eller att du heter ida och bor högst upp? :p
    Haha, jag hade gruppen i åtanke när jag var tvungen att hitta på ett namn:)
  • takida

Niklas: jag skulle säga bit ihop, lite förkylning överlever man allt. Men det är ju jag då.

• takida

En gammal flört hörde av sig till mig idag och undrade om jag ville ses.
    Tror nog att jag ska tacka ja till den fråganFlört där vet jag precis vad jag fårTungan ute

• takida
    lemonina skrev 2012-05-07 18:09:21 följande:
    Åååå det låter trevligt. Glad Men bara en flirt inget mer?
    Träffade honom via en kompis. Vi sågs några gånger, det är en riktigt rolig kille och vi har roligt ihop men han bor en bra bit bort och det gamla vanliga med att båda har barn och ej synkade veckor. Så nej inget mer än en flirt. 
  • takida
    lemonina skrev 2012-05-07 18:15:58 följande:
    Aha men en flirt är också trevligtFlört Skulle också behöva en. Jobbar på det hehe.
    Har du nån på g?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!