Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-08-10 11:45:30 följande:
    Då kanske du kan förklara anledningen till att inte ha profilbild. Gärna relaterat till krograggsexemplet.

Jsh accepterar att alla inte resonerar som jag, men jag kan för mitt liv inte förstå varför man är på en nätdejtingsida och inte visar hur man ser ut. Jag förväntar mig vanligt hyfs, och där ingår att se personen man kommunicerar med.
    Jag jämställer inte krogen och nätdejtingen. Och att man får se bild efter nåt meddelande med personen ser jag inte som nåt problem.

• Night sky

Jag kan bara prata för mig förstås...men jag pratar gärna med andra personer på krogen också än enbart de som är "snygga" i mitt tycke. För jag går inte på krogen enbart för att ragga.
    Och när det gäller nätet så har jag faktiskt träffat nya vänner för att de varit trevliga även om de visat sig inte vara "min typ" 

Men det är MIN åsikt och MINA tankar. 

• Night sky
    takida skrev 2012-08-11 21:22:56 följande:
    Är det nedräkning för din del nu NS? Snart dags för dejt? Glad
    Jupp här är nedräkningen i full gång På onsdag smäller det... bra eller dåligt, det får vi se!
    Näckrosen skrev 2012-08-11 21:44:21 följande:

Hej vänner!

Nu behöver jag snabb hjälp

Jag messar med en kille som jag börjar misstänka att han är pedofil. Han har sin 11-åriga dotter och hennes 8-åriga kompis hemma.

Allt jag vet om honom är det som står på HP och hans mailadress. Kan jag, om jag får bekräftelse på misstankarna göra en anmälan mot honom?

Vad har du för belägg då?

• Night sky

Ikväll är det äntligen dags för min dejt jag väntat på i nästan 6 veckor haha!
    Och själv klart tog jag och kollade upp mig och dejten i astroguiden efter att ha läst ikapp här i tråden....

XXX är ärlig och mycket kärleksfull vilket kommer göra XXX både lycklig och trygg. Rent sexuellt vill gärna XXX visa upp sina preferenser i sängen men snart har XXX tagit över ledningen och XXX kommer glatt och mycket ivrigt följa efter. XXX och XXX är ganska olika personligheter men de tillfredställer varandras känslomässiga behov med råga. Allt pekar på ett mycket lyckligt förhållande både på kort och lång sikt.

Kan jag ha dragit mitt lycko-kort nu!?

Vet inte om jag ska tro på det här.. men spänd och nyfiken över dejten är jag allt!

Nu ska jag fortsätta att läsa ikapp i tråden... 

• Night sky

Tack alla!  {#emotions_dlg.flower} Klockan 18 ska jag träffa honom

visma1 skrev 2012-08-15 12:37:41 följande:
    Night sky: Spännande! Och visst har du inte byggt upp några som helst förväntningar? Nej, jag trodde inte det om dig heller.

Nääää, inga som helst förväntningar här inte! Hehe nä, det är inte sant. Men samtidigt är jag fullt medveten om att det kan gå käpprätt åt h-e också

Lycka till ni andra som har dejter på G! Jag är nyfiken på era uppdateringar sen!

Och jag kommer med uppdatering... var så säkra. Ni kommer inte undan vare sig ni vill eller inte!

• Night sky
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-15 10:25:48 följande:
    Fuck han hade visst sambo. Har ju fått för mig att alla är singlar hahaha!
    Vad trist Vanilla! {#emotions_dlg.flower} 
  • Night sky

Och han var inte bara lång, han var faktiskt lika trevlig irl som han varit hittills under vår kontakt. Vi promenerade, fikade lite och promenerade igen.
    Och ja, han var snygg och vi hade kul! Jag vill definitivt träffa han igen... och ja, han vill visst träffa mig igen också

• Night sky

Ja, jag har haft det väldigt bra.
    Och nu skickar han en massa gulliga saker som att han ville krama mig hela tiden tex hehe... glad att jag väntade. Han är helt klart värd en uppföljning!

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!