Inlägg från: Anonym (h) |Visa alla inlägg
  • Anonym (h)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

giftgrodan skrev 2011-11-17 03:31:38 följande:
    hur dissade du honom då?
    skrev typ att jag inte var intresserad av att träffa en person som han och att jag aldrig skulle kuna lita på han pågrund av det han pysslat/pysslar med men att det var trevligt att prata med han. skulle nog tagit bort det sista.
    nu är han iaf blockad från min msn
  • Anonym (h)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-17 07:04:20 följande:
    Nä, vad är det? Nåt bra?

Nä, dags att ta sig till jobb... hoppas du haft en bra natt och får sova gott nu! 
    vet ej, regade mig igår, det är gratis iaf
    giftgrodan skrev 2011-11-17 08:00:24 följande:
    oj, får man fråga vad han pysslar med? Det lät... intressant (alltså inte som dejtingmaterial, bara att jag blev nyfiken på vad som fick dig att reagera så, men om du inte vill säga förstår jag också :) )
    eko brott och bedrägeri bland annat
  • Anonym (h)
    Anonym (ny) skrev 2011-11-17 10:27:27 följande:
    håller kontakten med min dejt och vi är båda överens om att träffas igen och se hur det kan utvecklas. Lite spännande
    skoj skoj
  • Anonym (h)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-17 12:52:50 följande:
    Åååhhh!!! Blir ingen dejt för mig idag. Han har blivit sjuk. Jävla trams!
    vad tråkit, hoppas att han blir frisk snart
  • Anonym (h)
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-17 15:19:40 följande:
    okeeej jag kan behöva den där ölen imorgon, men jag lär väl jobba till 24 och då är kanske ingen kvar ute om ni tänkte ut imorgon alltså jag vill nog mest träffa folk och prata, det verkar finnas bra material på annat håll än krogen

Men jag KRÄKS på jobbdagen idag, vi ska vara tre, två borta och värsta tänkbara saker händer idag. Passerkortet funkar inte och det är nästan så SÄPO måste godkänna så man får komma in i vissa rum

fast det är kul ändå Men alldeles för lite internettid idag    

har alla det bra?   
    i vilken stad/by hade du tänkt dig att gå ut och ta en öl eller två?
  • Anonym (h)
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-17 15:33:43 följande:
    Göteborg denna helgen
    då kanske vi kan ta en öl eller två om du vill
  • Anonym (h)
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-17 15:39:03 följande:
    Jaaaa jag tror jag är klar till 22, vi har första fönstret tills dess   och lördag kan man vara bakis på jag ska bara släpa runt med ett usbminne hela dagen...
    skoj skoj    Vart brukar du gå ut när du går ut?

Är det någon mer som vill hänga på?
  • Anonym (h)
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-17 15:45:51 följande:
    Skäms brukar aldrig gå ut, men gärna en pub så man kanske kan höra vad andra säger
    brukar inte heller gå ut om jag går ut är det på en pub. Vart i gbg bor du så kanske vi kan hitta ett ställe mitt i mellan oss. jag bor i majorna
  • Anonym (h)
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-17 15:49:25 följande:
    Jag bor i Angered men jag kommer jobba vid läppstiftet på kvällen då, och hem tar jag mig allt (Taxi!!! FTW!)
    ok. då får vi försöka få fram någon bra pub man kan gå till inne i stan
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!