• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

magus skrev 2012-05-16 18:25:54 följande:
    Alltid kul att spöa barnen i nåt brädspel/tvspel.
    Ska sticka ut sen och göra mitt bästa för att spöa honom i innebandySkrattande
  • takida
    lemonina skrev 2012-05-16 20:15:42 följande:
    Nu har jag mailat en kille på HP utan bild eller mycket till presentation eller fakta för att han har mailat mig 4 ggr. Han vill ringa mig skriver han och kan skicka en bild via mail men jag vill inte det.

Försöker få honom att förstå vikten av att visa en bild, om inte åtminstonde en privat bild som man visar för dem man vill. Samt INFO!! för sjutton!!!
    Ja jag vill då ha en bild först annars skulle blir det då ingen dejt med mig. 
  • takida
    lemonina skrev 2012-05-16 20:17:47 följande:
    Helt ledig? Inget plugg?
    Om jag har tråkigt någon kväll så kanske jag skriver lite på arbetet men det är ingen brådska. 
    Racer x skrev 2012-05-16 20:17:50 följande:
    Visst är det skönt att vara långledig
    UnderbartGlad
  • takida
    lemonina skrev 2012-05-16 20:28:46 följande:
    Ja det ska jag. Glad Oj oj nu skriver han att han mest skaffade sidan för att han var nyfiken och det är endast mig han vill visa en bild för. Jag verkar lik honom säger han och han skulle ta bort den privata bilden efter att visat den för mig. EH?! Ok lite konstigt. Känns som han endast är där för min skull hihi.
    Åhh, nu känner du dig speciell va{#emotions_dlg.flower}
  • takida
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-16 21:47:48 följande:
    Jag förstår henne på ett sätt! Bättre att hon är där och kan göra nytta hos syrran och hennes familj, stötta och sådär, och ha dem att umgås med...

Men det är MAMMA... Jag saknar dem alla som FAN! Gråter
    Måste kännas tungt som tusan. Massa kramar till dig{#emotions_dlg.flower}
  • takida
    Anger skrev 2012-05-16 22:06:33 följande:
    Ingen som raggar här då? 
    Det har nog häntSkrattande
  • takida
    takida skrev 2012-05-16 22:38:51 följande:
    Beklagar sorgen vännenRynkar på näsan
    Känner du att du vill ha sällskap så hoppas jag du vet att det bara är att komma förbi{#emotions_dlg.flower}
  • takida

Jag har planer på att åka till Stockholm om några veckor;) då blir de party hela helgen!

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!