• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida skrev 2012-05-15 23:29:01 följande:
    Ja och jag väntar tappert på den där plötsliga händelsen
    Samma härSkrattande
  • takida
    Glädje58 skrev 2012-05-15 23:29:10 följande:
    Jag skrev om det för en tid sedan i tråden men det har väl drunknat i allt brus som florerar här ibland
    När du säger de så kommer minnet tillbaka
  • takida
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-16 10:05:06 följande:
    Känner liiite tvivel ang killen jag ska träffa på lördag. Men jag vill ge honom en chans, han kanske är jättenajs när jag väl träffar honom, vad vet jag?!

Fick ett annat intressant mejl på HP idag också! Glad
    Vad tvivlar du på då? Och som du säger man kan aldrig veta innan man träffar personen, kanske det blir ett riktigt lyckokast.
  • takida
    lemonina skrev 2012-05-16 10:47:37 följande:
    Godmorgon! Man vet aldrig vad man vaknar upp till att finna i denna tråd. Igår morse var det kärlekssång idag var det drama. Idag måste jag plugga, tentan ligger runt hörnet och jag har inte fattat vad vi håller på med än.Obestämd Men det löser sig nog. Mailade fram och tillbaka med 28 åringen igår iallafallSkrattande Ha en fin dag på er!!!
    I denna tråden kan vad som helst hända, på gott och på ont. 
    Lycka till med plugget, det sitter snart ska du seGlad
  • takida
    Madida skrev 2012-05-16 16:13:43 följande:
    Haha, jag hade minsann fått ett mail med en söt komplimang. Tänka sig
  • takida
    Madida skrev 2012-05-16 16:38:13 följande:
    Ikväll ska jag på bio. Vet knappt vad det är för film, har valt den för att jag ska få titta på min godisbit Channing Tatum
    Ytlig? Jomenvisst serru
    Have funGlad
  • takida

Fick hem ett brev idag som var till föräldrar till barn som ska börja årskurs 1. Herregud, min lilla kille ska börja ettan. Vart tusan tar tiden vägen? Det var ju inte alls längesen han låg i min mage och retade gallfeber på mig med sina sparkarSkrattande

• takida
    magus skrev 2012-05-16 18:10:17 följande:
    jahaja.. Här var det dött. Är alla ute och dejtar tro?
    Nopp, inte en dejt så långt ögat kan nå. 
  • takida
    magus skrev 2012-05-16 18:18:27 följande:
    Va? Vad säger du. Inte bra. Gör som jag och gå ut och ha kul ikväll istället. Solig
    Jag har min son hemma så att ge sig ut på stan är inte aktuellt. Får ha kul hemma istället!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!