• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-05-17 22:12:29 följande:
    Nej det är det fasen inte. Jag umgås mest med tjejer som är yngre och de flesta tror nog att jag är samma ålder (stolt) men det blir alltid pinsam tysnad när det frågasObestämdspeciellt om folk frågar som är yngre. Då brukar jag typ känna mig som 100.
    Känner igen mig. Folk tror alltid att jag är yngre än vad jag är så när jag säger att jag är 32 kommer den härliga kommentare: va? är du såå gammal!
    Jag är fan inte gammalSkrattande
  • takida
    Glädje58 skrev 2012-05-17 22:15:17 följande:
    En sån som man ser vart annat halvår? Flört
    Helt prefekt juGlad
  • takida
    lemonina skrev 2012-05-17 22:19:23 följande:
    Ja men visst är det kul. Då kommer det en liten pinsam tystnad speciellt om det är någon kille som trodde han var lika gammal som en, hahaSkrattande Men det är ju kul att höra att man ser ung ut. Älskar faktiskt att höra det!
    Ja man blir lika glad varje gång:)
  • takida

Fan vad jag tycker det är tragiskt. Jag har några vänner som har separerat, en sån där överjävligt seperation. Det skriver skit om varandra på FB så det är liksom till allmän beskådningRynkar på näsan
    Tycker så synd om barnen. 

• takida
    Decibella skrev 2012-05-17 22:21:39 följande:
    Allt möjligt men just nu är jag mest sugen på att gå ut och vara lite social. Har jobbat och varit med mina bus om vartannat och Noll sociala trevligheter har hunnits med
    Känner igen mig lite. Men nästa vecka är det jobbfest och då har det tydligen blivit bestämt att jag ska ha sex med en kollegaObestämd
    Sen drar jag till Grekland och veckan efter blir det förhoppningsvis party i Stockholm. Härligt att ha lite att se fram emotSkrattande
  • takida
    Decibella skrev 2012-05-17 22:26:40 följande:
    Nej men lång och oplanerad vilket gjorde att jag inte kunde gå ut igår med efterlängtade vänner.
    Men nu är det mest "tycksyndommiggnäll" tror jag Glad
    Skönt att gnälla av sig lite ibland. 
  • takida
    Decibella skrev 2012-05-17 22:30:24 följande:
    Att få ett ligg bokat är väl inte fy skam ;) Är det en kexig kollega så kör på hahaha

Härligt med massor att se fram emot :)
    Haha, eller hur:) De fixar med både kondomer och sängplatsSkrattande
    Men jag hoppar nog det:)
  • takida

Tänkte bjuda på lite HP mail: vill du busa med en trevlig kille?
    Han har ingen bild o ingen press. Skulle inte tro det! 

• takida
    lemonina skrev 2012-05-17 22:34:11 följande:
    Usch sådant försöker jag alltid hålla mig utanför. Så jag förstår att det måste vara superjobbigt. Det värsta jag vet är när den ena föräldern inte låter den andra se barnen, eller fösöker förhindra det. Jag tycker att vad som än som har hänt mellan föräldarna så är det faktiskt deras problem. Barnen har fortfarande lika rätt till sina föräldrar oavsett. Ja om det nu inte visar sig att någon förälder är direkt olämplig, men det är inte det jag pratar om här.
    Det är precis så som du skriver, den ena försöker göra så den andra inte får träffa barnen. Jag har sagt mitt, men inte på FB, fan sånt får man ta privat. 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!