• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2012-05-14 23:32:34 följande:
    Dags för lite vetenskapliga inlägg tycker jag.

Kommer just från ett härligt bad och konstatera följande...

Kuken ser bara hälften så lång ut under vatten. Ett tips till de som vill ta kort på sin kära kamrat och lägga ut på BC, är att inte göra det i det tillståndet.

När man fiser under vattnet så ser man den verkligen, det gör man inte annars.

Vatten fungerar inte som någon filtrering av luktämnen

intresseklubben antecknarSkrattande
  • takida

Tisdagarna med Morris, en fantastiskt läsvärd bok, ni bara måste läsa den.

• takida
    målar havet blått skrev 2012-05-15 16:50:17 följande:
    Ja den är så bra och sorglig ju ..;(
    Ja jag grät en skvätt. Fast den borde inte vara sorglig så som Morris hyllar livet!
  • takida
    Legacy skrev 2012-05-15 17:35:58 följande:
    Tack för lästipset, det var längesedan jag läste en bok och älskar såna som får en att fastna totalt gärna med lite gråtfaktor!
    Kom hem till mig så är det bara att välja och vraka, såna böcker har jag massvis av.
  • takida

Var ute en sväng med sonen när han körde sin trixspark. Han visade mig ett trix som jag skulle göra. Sen tog han av sin hjälm och gav den till mig, det är nog bäst att du har hjälm mamma. Haha, han känner sin mamma han{#emotions_dlg.flower}

• takida
    lemonina skrev 2012-05-15 18:39:30 följande:
    Haha. Tror att min åldersnoja tar sig i uttryck på så sätt att jag spanar efter yngre män. Konstigt när jag var 30 år och var i ett långt förhållande oroade jag mer för att jag måste gifta mig och skaffa barn än vad jag gör nu när jag är singel och det inte finns någon. Nu känns giftemål och barnafödande som ett annat liv. Tänker mycket sällan på det, trots att alla får barn åt höger och vänster.
    Det sista har jag bara träffat äldre killar men jag känner att de är för gamla för mig. Jag må vara 32 år men känner mig långt därifrån. Så från och med nu är det yngre killar som gäller för min del.
  • takida
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-15 19:03:23 följande:
    Man är så gammal som man gör sig! Solig
    Helt riktigtGlad
  • takida
    lemonina skrev 2012-05-15 20:12:52 följande:
    Det är gjort! Jäklars vad jag blivit modig på sista tidenGlad
    Ja du har verkligen tuffat till digGlad
  • takida
    Glädje58 skrev 2012-05-15 20:50:26 följande:
    Apropå detta, var är bilderna från vär fest?
    Jag är glad för var dag som går utan några bildbevisSkrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!