Inlägg från: giftgrodan |Visa alla inlägg
  • giftgrodan

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-04 14:33:07 följande:
    Nu har han svarat på mitt mail. Han svarade "För säkerhetsskull så blockar vi varandra" Och så blockerade han mig.

Vilken jävla tönt!
    herregud vilken superidiot. DU har skött det snyggt iaf och kan gå ur det med högt huvud! :)
  • giftgrodan

mitt ex var 8 år yngre än jag och det var definitivt inte därför det tog slut... Inte för att ålder "bara är en siffra" men jag tycker att det ofta är väldigt skevt könsmässigt; om man inte skulle höja på ögonbrynet för att en tjej dejtar en 8 år äldre kille, VARFÖR vore det då konstigare med det omvända?

• giftgrodan
    SoligSkål{#emotions_dlg.flower} äntligen har det hänt! Jag har fått mitt första mail från nån som bara vill träffas och knulla. Nu jävlar smäller det! Jag är redan kär förstås, men jag tror att jag ska vänta nån timme med att svara, man måste ju spela lite svår! *dansar bort på glädjemoln*
  • giftgrodan
    Glädje58 skrev 2012-01-07 15:03:00 följande:
    Jag tycker att han visar för lite intresse för dig kära du. oavsett hur mycket han än har att göra. Hur svårt kan det vara att skriva att han saknar, längtar efter dig, istället för att skriva "Vad bra att du gör det". Nej du, han verkar inte så intresserad av att underhålla er relation. Inget bra tecken tyvärr...
    tyvärr måste jag instämma i det här... :(
  • giftgrodan
    Lilly11 skrev 2012-01-08 14:47:01 följande:
    Ja, jag ska försöka vara positiv....och snäll. *blir mycket svårt*

Egentligen tycker jag det är bättre att träffa någon i verkligheten. Om man dras till personlighet och attraheras av röster så är ju nätet ett uselt raggningsställe. Men vad har man att välja på när det inte dräller in drömprinsar i ens liv.

Hur tänker ni andra?
    tja, jag vet inte, jag har träffat alla killar jag haft relationer med utom en via nätet. Dock inte på dejtingsidor utan bara på allmänna forum och liknande, sen har man träffats, blivit vänner och sen har mer hänt. Jag är skeptisk till att "bli kär" på nätet, och för mig känns det helt sjukt att börja utgå från att den man pratar lite allmänt med ska bli ens partner.
  • giftgrodan

ja, hur länge har ni varit singlar? För mig är det 2,5 år. A l l d e l e s   f ö r   j ä v l a   l ä n g e !

• giftgrodan
    s07 skrev 2012-01-09 12:06:59 följande:
    Booyah- Håller inte med. Jag anser inte att det är fel på mig och min personlighet, däremot finns potential att förbättra min förmåga att attrahera killar. De flesta attraheras initialt av mina egenskaper men jag kan reagera lite för ivrigt om det finns ömsesidigt intresse, och därmed "skrämma" bort de. Det är en negativ konsekvens för mig och jag funderat kring detta. Kedjan tanke- känsla- handling gör att jag har vågat testa nya sätt och de har funkat bra. Måste dock träna mera.
    betyder inte det bara att de faktiskt inte var tillräckligt intresserade? Jag har varit otroligt ivrig när jag har fallit för någon, och om motparten känner samma sak brukar det liksom inte vara nåt problem, då är ju båda lika intresserade av att umgås.
  • giftgrodan
    Anonym (ny) skrev 2012-01-09 18:56:57 följande:
    Hur många dejter hade ni innan ni ansåg att ni var "ett par"? Hur många dejter tog det innan ni ist för att typ gå och fika på stan började gå hem till varandra? hur lång tid innan första sexet? Om ni hade sex tidigt, kände ni er verkligen attraherade och intresserade på ett sätt som ni tänkte er en relation så tidigt eller var det bara för att humöret/kroppen sa att det var trevligt
    antagligen lite fel tråd att ställa såna frågor i?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!