Inlägg från: giftgrodan |Visa alla inlägg
  • giftgrodan

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Själv ger jag upp. Två års "nätdejtande" har resulterat i _en_ dejt. Jag kan uppenbarligen inte intressera en enda jävel på HP, så varför skulle det funka i verkligheten?

• giftgrodan

jag råkar inte ut för att folk snuskar sig heller, för jag får inga som helst mail! Och jaa, booyah, jag skickar själv, men får inga svar, eller så får jag ett svar på frågan i sig, och jag kanske svarar igen men då får jag inget.

I övrigt känner jag verkligen igen mig i din beskrivning NatalieH! Jag har dock träffat folk från nätet, men då har vi varit vänner först.

Booyah: vad gäller dra hela alltet tror jag att Natalie menar de här konversationerna: (OBS! Följande är enbart för att illustrera principen)

<A> kul presentation, såg att du gillar knätofsar. Det gör jag med! Vilken är din favorit?
    <B> den röda
    <A> ah, själv lutar jag mer åt den som bara är på lördagar :) Kom just hem från min faster, hon håller på att lära mig sticka. Det är fasen inte lätt alltså. Ska nog varva ner med lite glögg och saltlakrits nu.
    <B> ok
    <A> (nu tämligen desperat) om du vore en glögg, vilken skulle du vara? Jag skulle vara blossas lättrödvinsglögg tror jag.
    <B> vet inte

etc etc

• giftgrodan
    Isnogood skrev 2012-01-16 20:28:34 följande:
    Kan bara konstatera (än en gång)...

Jag drar BARA åt mig den ena verdo snubben efter den andra... Så, kanske ÄR lika bra o ge upp o sluta tro / hoppas på att jag faktiskt skulle kunna ha lite tur här i livet o faktiskt kunna möta någon o dela de sista åren med...

Äh, lika bra o inse, det blir jag o djuren... För de har jag i alla fall ägarbevis på     
    hm, vad hände med han som verkade så bra?
  • giftgrodan
    s07 skrev 2012-01-18 20:07:27 följande:
    Såg ett par häromdagen, han var säkert runt 165 o hon 170-175. Det såg inte så besvärligt ut att hångla för de som jag trodde. :)
    varför skulle det vara besvärligare än för ett par där mannen är längre?
  • giftgrodan
    Smecker skrev 2012-01-18 21:20:09 följande:
    Sociala konventioner. Vissa verkar bry sig om sånt.
    jo på det sättet förstår jag, jag trodde hon menade rent praktiskt.
  • giftgrodan
    takida skrev 2012-01-19 17:17:55 följande:
    jag måste stå på tå när jag ska kyssa min dejt om jag ska slippa nackspärr....
    "kyssa"... vad är det? Obestämd
  • giftgrodan
    Niklas2k skrev 2012-01-19 21:23:58 följande:
    Det kan ha något med kryssa att göra? Jag har hört att det kan bli mycket kyssa i samband med kryssa?
    hm, jag har inte seglat sen jag var liten, så det kanske är därför jag inte förstår. Eller menar du melodikryssa?
  • giftgrodan
    Smecker skrev 2012-01-22 18:56:00 följande:
    Då är jag Mårran!
    och jag lilla Knyttet. Självömkan, you bet!
  • giftgrodan
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-23 09:25:34 följande:
    Ja men jaja okej, jag fortsätter vara förbannat singel

Även om ni dejtar och har det bra och kanske t.o.m. går in i en seriös relation så "får" ni inte sluta vara i tråden. Ni kommer saknas då!

Jag kan inte ha en tråd där det bara är Ts liksom
    åh, jag kommer alltid vara kvar, så RIKTIGT så illa blir det aldrig :)
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!