Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Själv ger jag upp. Två års "nätdejtande" har resulterat i _en_ dejt. Jag kan uppenbarligen inte intressera en enda jävel på HP, så varför skulle det funka i verkligheten?
Själv ger jag upp. Två års "nätdejtande" har resulterat i _en_ dejt. Jag kan uppenbarligen inte intressera en enda jävel på HP, så varför skulle det funka i verkligheten?
jag råkar inte ut för att folk snuskar sig heller, för jag får inga som helst mail! Och jaa, booyah, jag skickar själv, men får inga svar, eller så får jag ett svar på frågan i sig, och jag kanske svarar igen men då får jag inget.
I övrigt känner jag verkligen igen mig i din beskrivning NatalieH! Jag har dock träffat folk från nätet, men då har vi varit vänner först.
Booyah: vad gäller dra hela alltet tror jag att Natalie menar de här konversationerna: (OBS! Följande är enbart för att illustrera principen)
<A> kul presentation, såg att du gillar knätofsar. Det gör jag med! Vilken är din favorit?
<B> den röda
<A> ah, själv lutar jag mer åt den som bara är på lördagar :) Kom just hem från min faster, hon håller på att lära mig sticka. Det är fasen inte lätt alltså. Ska nog varva ner med lite glögg och saltlakrits nu.
<B> ok
<A> (nu tämligen desperat) om du vore en glögg, vilken skulle du vara? Jag skulle vara blossas lättrödvinsglögg tror jag.
<B> vet inte
etc etc
är det bara jag som har svårt att hålla reda på folk nu efter det stora hackdebaclet? :s