Inlägg från: giftgrodan |Visa alla inlägg
  • giftgrodan

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

(ny) jag tror att det är så himla olika så att det är svårt att svara på. Jag har ALDRIG "dejtat" utan det har hänt på andra sätt, så för mig är det en helt ny värld att sätta mig in i. För mig skulle det kännas konstigt att träffa en kille för första gången, prata lite, ha sex och sen se om man gillar varandra, men det kan ju vara för att jag inte är van vid det sättet att bli ihop.

• giftgrodan
    starchild81 skrev 2012-01-10 02:19:28 följande:
    whoho känner mig duktig tentan inskickad  45 min före utsatt tid haha. Jag har varit på 7 dejter de senaste 3 åren.... tre av dem resulterade i förhållande ^^ tror jag slår dig....  Tungan ute
    men jag har varit på 1 dejt på 10 år, så jag slår dig...
  • giftgrodan
    takida skrev 2012-01-10 11:01:57 följande:
    Typ, liksom. nåt sånt har du rätt i!
    Men det suger allt lite när man är på typ hundrade dejten och inser att man fortfarande inte träffat rätt... haha
    att få hundra personer att vilja dejta en är väl bra i sig?
  • giftgrodan
    Glädje58 skrev 2012-01-10 22:29:07 följande:
    Men gå och kamma dig nu  Flört
    Nä, det lockar inte. Det är ju ingen permanent lösning ändå. :/
  • giftgrodan
    Smecker skrev 2012-01-11 19:41:10 följande:
    Umm.. den dan jag måste ta till dammsugare kommer jag behöva göra en drastisk förändring i mitt liv. Eller skära av "den". Tungan ute
    skära av dammsugaren? Räcker väl att dra ut sladden?
  • giftgrodan

själv pluggar jag på distans. Sen är jag tyvärr VÄRDELÖS på att ta kontakt med människor i verkligheten. Gammal mobbning och sånt sitter fan hårt, fast jag försöker få bort det...

• giftgrodan
    Heidi1 skrev 2012-01-12 00:38:41 följande:
    här var det inte livat ikväll
    hehe, allt är ju relativt, jämfört med många trådar är det väl ganska mkt aktivitet här ändå :)
  • giftgrodan
    Smecker skrev 2012-01-12 06:48:16 följande:
    Jag tog en väldigt smakfull och konstnärlig bild igår på mina bröst i en mankini och tänkte ha den som profilbild. Men när jag valt fil och skall klicka på spara så flyttar sig knappen?? Hela tiden?! Till slut fick jag nog och höll fast den med fingret och klickade på den, men då blev den alldeles grön och kräktes på muspekaren?! Kunde tyvärr inte ladda upp bilden. Ni som varit med ett tag, brukar det bli såhär? Är det vanligt? Någon mer som råkat ut för det?
    den var ju uppenbarligen bara avundsjuk. Grön av avundsjuka, t o m. Styrkekram!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!