Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Racer x skrev 2012-08-15 19:56:09 följande:
    1,5 mil på cykel idag. Kommer nog att ha träningsvärk imorgon men det var det nog värt .
    Nice! Kommit igång och tränat låter det som, tycker du gjort det i några dagar nu?
  • Cocacola
    Racer x skrev 2012-08-15 20:26:24 följande:
    Skickade mail till tjejen med dom många besökenpå HP,  fick t om svar. Även om jag inte förväntade mig något med tanke på vad jag skrev.
    Vågar man fråga vad du skrev?
  • Cocacola

Haha, det där ar ju kul!

Kollade astrotjosan med födelsedatum på både killen jag väntar på ska höra av sig (stämde skrattretande bra med det jag vet hittills, löjligt bra faktiskt) och på exet sen låg och mellanstadiet och det verkar stämma rätt bra det med. Han hade för tjej såg jag på fb och han är ju inte intressant i vilket fall.

Måste knappa in mig och exet med tror jag

• Cocacola
    kitkat skrev 2012-08-15 21:11:43 följande:
    Man vet ju på en gång, på första dejten om den andre inte är nåt att ha.

Känner man inte så, kan det vara värt med en andra dejt.

ibland kanske man känner nåt först om man kyssts lite... :D     
    Är det dött då med, är det kanske läge för tack och hej! :) 
    Jamen just, och vet man inte att det inte är någon ide så kan man alltid ge det en chans till? Sällan man hittar rätt direkt lixom...
  • Cocacola
    Racer x skrev 2012-08-15 21:55:13 följande:
    Japp, orkar inte vara en soffklump längre.

"Så jag har fått en egen stalker efter mig? Hade du bott lite närmre hade du fått antingen smisk eller en puss."

Ah! Låter vettigt! Är det cykel som gäller för dig nu eller?

xD
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-08-15 22:05:37 följande:

Haha andas in- och ut. Det löser sig ska du seGlad  " everthing will be ok in the end if it´s not ok, it´s not the end"

Jag ska på födelsdagsparty i London min galna vän fyller 30 år. Skrattande    

Andas! haha... Just nu går det rätt ok, väntar mig inget svar än på någon timme. Men det kommer bli klart värre sen om jag inte hör något.

Det låter grymt kul!
  • Cocacola
    Racer x skrev 2012-08-15 22:27:04 följande:
    Japp, lite snällare mot knäna.
    Snällare än att vara soffpotatis?
  • Cocacola
    Night sky skrev 2012-08-15 22:56:57 följande:
    Och han var inte bara lång, han var faktiskt lika trevlig irl som han varit hittills under vår kontakt. Vi promenerade, fikade lite och promenerade igen.
    Och ja, han var snygg och vi hade kul! Jag vill definitivt träffa han igen... och ja, han vill visst träffa mig igen också

Wohoo! Lät som han var värd att vänta på då.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!