• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Glädje58
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-25 21:50:22 följande:
    Eller biljard, så kan man puta lite med rumpan

Om man bowlar kan hon hålla klotet vid magen och smeka det lite ömt, precis som om hon är gravid.
    Glädje58 skrev 2011-08-25 22:12:24 följande:
    Om man bowlar kan hon hålla klotet vid magen och smeka det lite ömt, precis som om hon är gravid.
    Ja men DET är ju sexigt
  • ulfsas
    Glädje58 skrev 2011-08-25 22:29:42 följande:
    En liten diskret antydan att man är intresserad av att han gärna får bli pappa
    Ja, springer han inte efter det så är saken biff. Bara att boka präst... Baby
    ulfsas skrev 2011-08-25 22:35:38 följande:
    Ja, springer han inte efter det så är saken biff. Bara att boka präst... Baby
    Fast hade han inte sprungit efter en sån antydan på en första dejt så hade JAG sprungit..
  • ulfsas
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-25 22:37:55 följande:
    Fast hade han inte sprungit efter en sån antydan på en första dejt så hade JAG sprungit..
    Inte helt lätt med dejting....man skall spela svår, verka vara upptagen, inte ringa på 3 dagar efter en dejt läste jag i en tråd.....osv osv.

Lättast vore om man nöjde sig som solo.....

Har hittat en ovanligt fin tjej på FB som jag aldrig ännu träffat.
    Hon frågade mig om att bli ''vänner'' på FB. har chattat en hel del nu men jag vet ännu inte vad den damen vill eller varför hon ville ha mig som FB vän....hittar henne inte på Hitta o.dyl heller. Verkar inte finna s någon tjej med det namnet i Stockholm m omnejd. Mysko.
    Har föreslagit en fika men det kom något i vägen i torsdags. Sedan kommer jobb och barn ivägen och det drar ut på tiden så tjejen hinner kallna......skit också. 
    ulfsas skrev 2011-08-25 22:51:32 följande:
    Inte helt lätt med dejting....man skall spela svår, verka vara upptagen, inte ringa på 3 dagar efter en dejt läste jag i en tråd.....osv osv.

Lättast vore om man nöjde sig som solo.....

Har hittat en ovanligt fin tjej på FB som jag aldrig ännu träffat.
    Hon frågade mig om att bli ''vänner'' på FB. har chattat en hel del nu men jag vet ännu inte vad den damen vill eller varför hon ville ha mig som FB vän....hittar henne inte på Hitta o.dyl heller. Verkar inte finna s någon tjej med det namnet i Stockholm m omnejd. Mysko.
    Har föreslagit en fika men det kom något i vägen i torsdags. Sedan kommer jobb och barn ivägen och det drar ut på tiden så tjejen hinner kallna......skit också. 
    Men jag har inte sagt nåt om att spela svår och inte höra av sig. Sånt är trams. Men vill en man befrukta mig (inte bara ha sex utan faktiskt göra mig gravid) på första dejten så blir jag rädd

Att hon inte finns på hitta o.s.v. är väl inte konstigt? Det gör inte jag heller och jag finns i högsta grad.
    När det gäller att nåt hela tiden kommer emellan... det KAN ju faktiskt vara så även om bitrra jag bara tar det som bullshit! Särskilt om det är upprepade gånger.
    Fråga henne rätt ut då?! VILL du träffa mig?
  • ulfsas
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-25 23:02:12 följande:
    Men jag har inte sagt nåt om att spela svår och inte höra av sig. Sånt är trams. Men vill en man befrukta mig (inte bara ha sex utan faktiskt göra mig gravid) på första dejten så blir jag rädd

Att hon inte finns på hitta o.s.v. är väl inte konstigt? Det gör inte jag heller och jag finns i högsta grad.
    När det gäller att nåt hela tiden kommer emellan... det KAN ju faktiskt vara så även om bitrra jag bara tar det som bullshit! Särskilt om det är upprepade gånger.
    Fråga henne rätt ut då?! VILL du träffa mig?
    Bara en missad fika, hon verkar vara trevlig och mycket attraktiv på bild iaf...
    Hon föreslog ett par ställen för fika i närheten av där jag bor men skulle kolla när det passade efter några möten. När vi skrev nyss så tog hon inte upp den tråden.
    Får väl vara mer tålmodig.....jobbigt för jag ser potential där från min sidaSkrattande
  • Glädje58

Det här är fanimej sjukt! Jag var tvungen att skaffa en ny profil på hp, bara för att kunna kolla in min väns ex. Och då kom jag på att skriva en riktigt tafflig presentation, rätt så respektlös och med en stavning som är skrämmande.

Vad händer? Jag får fler mejl till den idioten än till mitt riktiga jag Demon  Vart är dejtingvärlden på väg?

• Glädje58

Och en som vägrar att konversera med mig bara för att jag inte har någon profilbild, har jag mejlat fram och tillbaka med en stund. Det gäller bara att lämna en liten cliffhanger eller nån liten fråga de inte kan låta bli att svara på. Och samtalet rullar på...

Fan, jag lär mig ju verkligen hur jag ska bete mig om jag ska få någon kontakt med kvinnor.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!