• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (e)

men fy kan det uppfattas så! den tanken har inte ens slagit mig... och jag är ju kvinna det behöver ju inte hjälpa men...

sen skrev jag med en annan och bad han berätta lite  mer om sig och han berättade om sitt jobb kort, och sina intressen. Så skrev han att han gillar att mysa och sex! så skriver man väl inte! jag tackade för mig och han förstod ingenting men jag förklarade.  

• HäckHäxan
    etanol skrev 2011-08-29 14:53:35 följande:
    *slutar genast upp med att tänka*

*tomt*

*tomt*

*       *

*känner mig nöjd när jag har en sån god inverkar på folk*

Oskyldig
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • Anonym (Hopplös:))
    Anonym (e) skrev 2011-08-29 15:05:47 följande:
    men fy kan det uppfattas så! den tanken har inte ens slagit mig... och jag är ju kvinna det behöver ju inte hjälpa men...

sen skrev jag med en annan och bad han berätta lite  mer om sig och han berättade om sitt jobb kort, och sina intressen. Så skrev han att han gillar att mysa och sex! så skriver man väl inte! jag tackade för mig och han förstod ingenting men jag förklarade.  
    Just den frågan gillar inte jag..."Kan du inte berätta lite om dig själv?" Känner mig så vansinnigt fjantig när jag ska sitta där och rada upp info. Gör istället som etanol sa och plocka upp nåt ur presentationen och spinn vidare på.
    Eller som jag kan göra..Kan ställa helt orelevanta frågor typ "Vad har du för dammsugare?" eller "Tycker du att dammsugarpåsar av märket XX är lika bra som icke-märkes påsar?" Ja...som exempel då Men det passar mig som person att skriva så, och du kanske inte alls fungerar på det sättet.

Det där med mysa och ha sex..TRAMS! Merparten av alla människor vill väl ha sex? Man behöver inte rada upp det som ett intresse. Blir bara så osexigt då. Såna mail slänger jag bara.
  • Anonym (e)

Tack för era tips jag hade visst inte alls så bra koll som jag trodde från början

• etanol
    Anonym (e) skrev 2011-08-29 15:05:47 följande:

Haha, du kommer att stöta på många roliga typer...men man får kyssa många grodor innan man hittar sitt svin, vet du
  • etanol
    HäxanSurtant skrev 2011-08-29 15:07:06 följande:

*känner mig nöjd när jag har en sån god inverkar på folk*

Oskyldig
    *           *  
    SkålPlusSkål=Kräks

*sätter igång ett minimalt flöde av tänk*
  • Anonym (e)

Är det väldigt oartigt/ taskigt att inte svara på ointressanta: Hallå där!
    Blir ju hur många som helst sådana. Fick en bra nyss han skrev: en viktig fråga: Pepsodent eller Colgate? kunde inte låta bli att svara även om jag inte gillade hans utseende jättemycket.

Känner att jag blivit så kräsen på äldre dagar ( är 32år) men vill inte tveka den här gången utan att allt ska kännas rätt från början och att jag inte ska lära mig tycka om dem.

• Anonym (ny)

fått kontakt med en kille som är 11 år äldre än mig. Den äldsta killen jag dejtat innan är min ex-man och han var 7 år äldre än mig...
    11 år är det mycket???
    Jag tänker liksom på framtiden eftersom jag hoppas träffa någon jag ska spendera resten av livet med. Tänk när han blir gammal o gaggig

Vad tycker ni om detta? Hans barn är vuxna...

han verkar dock otroligt lik mig (har inte träffats än...)

• etanol
    Anonym (ny) skrev 2011-08-29 17:59:26 följande:
    fått kontakt med en kille som är 11 år äldre än mig. Den äldsta killen jag dejtat innan är min ex-man och han var 7 år äldre än mig...
    11 år är det mycket???
    Jag tänker liksom på framtiden eftersom jag hoppas träffa någon jag ska spendera resten av livet med. Tänk när han blir gammal o gaggig

Vad tycker ni om detta? Hans barn är vuxna...

han verkar dock otroligt lik mig (har inte träffats än...)
    Skit i åldern, känns dert bra så kör! (undrar vad "dert" betyder)
  • Anonym (ny)
    etanol skrev 2011-08-29 18:02:13 följande:
    Skit i åldern, känns dert bra så kör! (undrar vad "dert" betyder)
    vad står dert?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!