• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (Mia)
    etanol skrev 2011-08-28 21:56:18 följande:
    Dejt imorgon...hilfe...

*slänger iväg en livboj*

Erhalten!
    Anonym (ny) skrev 2011-08-28 21:55:04 följande:
    har nu bestämt mig för att inte nöja mig med något mindre än allt jag vill ha. Den killen jag haft en flirt med har inte ALLT och varför ägna sig åt honom då, mest taskigt mot honom när han kan träffa någon annan.

Jag vill ha EVERYTHING

Way to go girl! Och bra att vara ärlig med det.

• Anonym (Singeln)
    har nu bestämt mig för att inte nöja mig med något mindre än allt jag vill ha. Den killen jag haft en flirt med har inte ALLT och varför ägna sig åt honom då, mest taskigt mot honom när han kan träffa någon annan.

Jag vill ha EVERYTHING
    Kör hårt!
    Ja varför nöja sig med näst bäst när man är värd ALLT? Bra för dig!
  • etanol
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-28 21:59:07 följande:
    *slänger iväg en livboj*

Erhalten!

Jag vill ha EVERYTHING
    Danke!

Inget allvarligt iaf...har ju redan nån som jag tänker på oftare än vad det är sunt...

• Anonym (Hopplös:))
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-28 14:33:52 följande:
    Jag var inne i stora staden Stockholm igår. Åt middag med en (kvinnlig) kompis. På väg dit mötte jag en annan (manlig) kompis. Vi satt och pratade på T-banan - han var på väg för att dricka öl och spela biljard med sina polare - och jag passade på att tagga honom på FB på Stureplan när vi for förbi där. Det tog tre sekunder så ringde hans flickvän (som jag inte känner) och undrade vad i h-e han gjorde med mig på Stureplan när han sagt att han skulle göra något helt annat. Oskyldig

Haha, helt ljuvligt!

Jag vill ha EVERYTHING

Klart! Du förtjänar inte mindre än allt du vill ha. Men kom ihåg att även när man får allt man vill ha så får man oftast en och annan sak man inte vill ha

Dejt imorgon...hilfe...

Wiieee! Spännande! Lycka till!

• etanol
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-29 11:42:14 följande:

Dejt imorgon...hilfe...

Wiieee! Spännande! Lycka till!

Haha, tack då...
  • Anonym (Min tur snart?)

I ett meddelande till mig på Hp skriver en kille i ämnesraden "En fråga" Och sen när man öppnar meddelandet är den där frågan "Är du helsvensk?"

Varför skriver man så i ett första enda meddelande???

• Glädje58
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-08-29 12:09:43 följande:
    I ett meddelande till mig på Hp skriver en kille i ämnesraden "En fråga" Och sen när man öppnar meddelandet är den där frågan "Är du helsvensk?"

Det är din skyddängel som försöker varna dig för den här killen. Bara att tacka och ta emot. Bry dig inte om mejlet.
  • etanol
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-08-29 12:09:43 följande:

Vet inte, finns så många knepiga...

Fick härom dagen det kortaste, "Läget?", i rubrikfönstret och inget meddelande efter det... Åt helsike, nu när du hittat hit, skulle man ha kunnat svara...men det gjorde jag inte

• Anonym (Min tur snart?)
    Glädje58 skrev 2011-08-29 12:13:52 följande:
    Det är din skyddängel som försöker varna dig för den här killen. Bara att tacka och ta emot. Bry dig inte om mejlet.
    Hehe okej, är det på det viset!? Nä, ska följa ditt råd och inte bry mig om det meddelandet... Tack! Skrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!