• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (Min tur snart?)
    etanol skrev 2011-08-29 12:17:53 följande:
    Vet inte, finns så många knepiga...

Fick härom dagen det kortaste, "Läget?", i rubrikfönstret och inget meddelande efter det... Åt helsike, nu när du hittat hit, skulle man ha kunnat svara...men det gjorde jag inte

Hehe... det hade väl varit ett passande svar?! Flört
    Men man undrar mycket över vad det finns för människor här i världen egentligen... man upphör aldrig att förvånas!
  • etanol
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-08-29 12:21:26 följande:
    Hehe... det hade väl varit ett passande svar?! Flört
    Men man undrar mycket över vad det finns för människor här i världen egentligen... man upphör aldrig att förvånas!

Men så trillar man över guldkornen, dom där få, och genast får man tillbaka tilltron på mänskligheten igen...
  • Anonym (Min tur snart?)
    etanol skrev 2011-08-29 12:24:56 följande:
    Men så trillar man över guldkornen, dom där få, och genast får man tillbaka tilltron på mänskligheten igen...
    Jo, de säger ju att man gör det! Men jag går fortfarande och väntar och väntar på mitt guldkorn! Undrar när mitt dyker upp... måste vaska lite mer intensivt tror jag Glad
  • etanol
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-08-29 12:29:08 följande:
    Jo, de säger ju att man gör det! Men jag går fortfarande och väntar och väntar på mitt guldkorn! Undrar när mitt dyker upp... måste vaska lite mer intensivt tror jag Glad
    Haha, ja det gäller att vara skarpsynt! Under tiden får man göra det bästa av situationen, tycker jag.
  • Anonym (e)

Är helt ny på att prova nätdejting... och den första som flirtar med mig gillar jag han ser bra ut osv. Jag skickar en flirt tillbaka att jag är nyfiken på honom han svarar: vad trevligt vad vill du veta? jag frågar hur gamla hans barn är.
     Inget svar... roligt att det börjar så ju konstiga folk är. 

• etanol
    Anonym (e) skrev 2011-08-29 13:06:12 följande:
    Är helt ny på att prova nätdejting... och den första som flirtar med mig gillar jag han ser bra ut osv. Jag skickar en flirt tillbaka att jag är nyfiken på honom han svarar: vad trevligt vad vill du veta? jag frågar hur gamla hans barn är.
     Inget svar... roligt att det börjar så ju konstiga folk är. 

Hahaaa, så kan du ju inte fråga *vrider mig av skratt*...han måste ju trott att du var mer intresserad av barn än honom...

Sorry, men nästa gång kanske du ska ställa frågor om honom.
  • Anonym (e)

kan man inte? jag blir glad om de visar intresse över mitt barn.... skrev ju också om han bott där han bor i hela sitt liv. Det stod tom som tips på MP att det är bra att börja prata om barnen för de flesta älskar att prata om sina barn.

Vart ska man börja då?! känner mig helt vilsen..  

• etanol
    Anonym (e) skrev 2011-08-29 14:31:17 följande:
    kan man inte? jag blir glad om de visar intresse över mitt barn.... skrev ju också om han bott där han bor i hela sitt liv. Det stod tom som tips på MP att det är bra att börja prata om barnen för de flesta älskar att prata om sina barn.

Vart ska man börja då?! känner mig helt vilsen..  

Plocka upp nåt ur hans pres kanske och spinn vidare. Typ jag såg att du gillade långa promenader, vad tycker du är bäst, en kylig höstpromenad eller ...osv. Själv föredrar jag nog...osv Men även en vedeldad basu är trevligt... Lycka till...

Jag skulle nog dra öronen åt mig om nån visade intresse för mina barn, det är så mycket pedofil-skrivningar i tidningarna att man blitt toknojjig... Död
  • HäckHäxan
    etanol skrev 2011-08-28 22:05:12 följande:
    Danke!

Inget allvarligt iaf...har ju redan nån som jag tänker på oftare än vad det är sunt...

Nåja nåja egentligen spelar det ingen roll vem du tänker på! Grejen är den att det är osunt att tänka för mkt oavsett ämne!

Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • etanol
    HäxanSurtant skrev 2011-08-29 14:50:02 följande:
    Nåja nåja egentligen spelar det ingen roll vem du tänker på! Grejen är den att det är osunt att tänka för mkt oavsett ämne!

*slutar genast upp med att tänka*

*tomt*

*tomt*

*       *
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!