Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-08-16 11:59:45 följande:
    Tror?
    Ok, jag omformulerar.

Vad fick dig att dra den slutsatsen?
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-08-16 12:12:25 följande:
    Varför jag drar slutsatsen att din besatthet av en person som uppenbarligen gör mer skada än nytta för dig rent känslomässigt, och ditt sätt att upprätthålla ett beteende som du vet kommer att plåga dig på flera mentala och känslomässiga plan, tyder på en masochistisk läggning? Nej jag vet inte, jag bara hittar på.
    Skrattande

Ah, du tänker så.

Hur kommer det sig att du tror att han gör mer skada än nytta?

Besatthet förresten, bara för att jag vet vad jag vill ha?

Säger inte att du bara hittar på, men att du kanske har för lite fakta? Det kan dock ligga något i det du säger för jag ser helt klart ett och annat gemensamt med tidigare killar som intresserat mig och som en gång i tiden fick många i min omgivning att se bekymrade ut. Det var många som såg lättade ut när jag träffade exet, som faktiskt inte tillhör den typ jag normalt faller för. Av det har jag lärt mig att folk inte alls ser när någon gör mig illa och oroar sig när de inte har någon anledning.

• Cocacola
    Smecker skrev 2012-08-16 14:04:13 följande:

Det är svårt att bilda sig en uppfattning med information man inte har. Och eftersom du medvetet allltid skriver kryptiskt och allmänt hållet om herrn och situationen så drar jag slutsatsen att du inte vill att andra skall bilda sig en uppfattning. Varför i så fall alls skriva övergår mitt förstånd, men jag respekterar det och avstår i fortsättningen från att ha åsikter i ämnet.
    Självklart är det så, men du lyckades ju bilda dig en uppfattning både om att jag är besatt och att han gör mig mer skada än nytta med samma knapphändiga information? Det är faktiskt rätt allvarliga grejer att säga. Däremot vore det intressant att höra mer om dina åsikter för du brukar inte vara ute och cykla.

Tycker du verkligen att jag skriver mer kryptiskt än någon annan? Eller är det helt enkelt kontrasten mot att jag skriver mkt när det gäller mig själv och rätt lite när det gäller någon annan?

Jag skriver naturligtvis av ungefär samma anledningar som de flesta andra i den här tråden, för att ventilera tankar och känslor kring dejtandet. Att jag inte lämnar ut herrn i tråden borde väl inte vara obegripligt?! Allvarligt Smecker, du är smartare än så.
  • Cocacola
    takida skrev 2012-08-16 13:53:18 följande:
    Kan tänkas bli en favorit i repris hångeldejt för min delTungan ute
    Det låter nice! Är det hångelguden från förut?
  • Cocacola

Känner mig eeeeh inte så munter av att Smecker kallat mig besatt av pojken. Va fan?

Nån mer som tänker som han?

Mitt hyfsat bra humör försvann iaf.

• Cocacola
    takida skrev 2012-08-16 15:53:27 följande:
    YesSkrattande
    Förväntningarna är skyhöga kan jag lovaGlad
    Have very much fun! När blir det hångel?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!