Smecker skrev 2012-08-16 14:04:13 följande:
Det är svårt att bilda sig en uppfattning med information man inte har. Och eftersom du medvetet allltid skriver kryptiskt och allmänt hållet om herrn och situationen så drar jag slutsatsen att du inte vill att andra skall bilda sig en uppfattning. Varför i så fall alls skriva övergår mitt förstånd, men jag respekterar det och avstår i fortsättningen från att ha åsikter i ämnet.
Självklart är det så, men du lyckades ju bilda dig en uppfattning både om att jag är besatt och att han gör mig mer skada än nytta med samma knapphändiga information? Det är faktiskt rätt allvarliga grejer att säga. Däremot vore det intressant att höra mer om dina åsikter för du brukar inte vara ute och cykla.
Tycker du verkligen att jag skriver mer kryptiskt än någon annan? Eller är det helt enkelt kontrasten mot att jag skriver mkt när det gäller mig själv och rätt lite när det gäller någon annan?
Jag skriver naturligtvis av ungefär samma anledningar som de flesta andra i den här tråden, för att ventilera tankar och känslor kring dejtandet. Att jag inte lämnar ut herrn i tråden borde väl inte vara obegripligt?! Allvarligt Smecker, du är smartare än så.