Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-08-13 13:35:39 följande:
    Cocacola: men varför är det dåligt? Är det pga att du ska flytta eller?

Haha han jag skulle fråga om dejt jobbade inte, drog en liten lättande suck Men han jobbar senare i veckan så då får jag samla mod och ge mig på't
    Nä, för att det förmodligen slutar med att jag blir ledsen som fan. Går nu runt och är lite småaggressiv istället. Död

Hehe, låter bra. Då är hinner du ladda lite mer och är taggad som attan när ni ses och så vågar du helt klart fråga.
  • Cocacola
    takida skrev 2012-08-13 20:50:48 följande:
    Nu ska du inte ta ut något i förskott, kanske blir hur bra som helstGlad
    Det skulle det absolut kunna bli, men ni får hjälpa mig att hålla förväntningarna nere. Det här behöver få ta tid, annars går det garanterat åt skogen. Att ge det tid är ingen garanti för att det inte går åt skogen men jag vill ge det tid, för jag tror att det skulle kunna bli riktigt bra. I do like this guy.
  • Cocacola
    Madida skrev 2012-08-13 22:25:26 följande:
    Inte dejt med lammköttet. Utan med en helt ny förmåga, 6 år äldre än jag dessutom

det var en bra dejt, klart över förväntan. Men det kanske beror på att jag hade låga förväntningar då han inte alls matchar mina "krav"  
    Hmm? Det där låter bra, men är osäker på hur bra? Sugen på en dejt till? Känns det som han matchar dina krav mer efter dejten eller är det lika som innan?
  • Cocacola
    Racer x skrev 2012-08-13 22:59:28 följande:
    Börjar få en begynnande stalker efter mig. 4 besök än så länge.
    Hahaha xD
  • Cocacola
    FjärilVingad73 skrev 2012-08-14 09:27:44 följande:
    Jag lämnar den här tråden nu tror jag, känns inte aktuellt längre liksom. Solig

Hoppas det går bra med dejtandet, ni alla! {#emotions_dlg.flower}
    We will miss U!

Njut av kärleken! {#emotions_dlg.flower}
  • Cocacola
    cajsasmamma skrev 2012-08-14 09:24:41 följande:
    Nu ska jag ta en veckans paus ifrån dejtande och bara njuta av ledigheten. Men man vet aldrig vad man hittar när man inte söker  
    Låter som en bra plan!
  • Cocacola
    Night sky skrev 2012-08-15 09:27:58 följande:
    Ikväll är det äntligen dags för min dejt jag väntat på i nästan 6 veckor haha!
    Och själv klart tog jag och kollade upp mig och dejten i astroguiden efter att ha läst ikapp här i tråden....

XXX är ärlig och mycket kärleksfull vilket kommer göra XXX både lycklig och trygg. Rent sexuellt vill gärna XXX visa upp sina preferenser i sängen men snart har XXX tagit över ledningen och XXX kommer glatt och mycket ivrigt följa efter. XXX och XXX är ganska olika personligheter men de tillfredställer varandras känslomässiga behov med råga. Allt pekar på ett mycket lyckligt förhållande både på kort och lång sikt.

Kan jag ha dragit mitt lycko-kort nu!?

Vet inte om jag ska tro på det här.. men spänd och nyfiken över dejten är jag allt!

Nu ska jag fortsätta att läsa ikapp i tråden... 
    Lycka till nu! xD Väntar nyfiket på rapport sen.
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-15 10:25:48 följande:
    Fuck han hade visst sambo. Har ju fått för mig att alla är singlar hahaha!
    Aj då!

• Cocacola

Tycks ha skrämt bort pojkstackarn. :(

Är inte helt säker, men nästan. Hoppas såklart att jag har fel. Som det är nu är det bara att vänta dock, antingen hör han av sig igen eller inte. Jag gjorde nyss men nu får det vara. Bollen är hans.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!