Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Knasis skrev 2012-08-20 07:25:18 följande:
    Tjena!

Jag har brutit upp från ett femårigt förhållande, vi träffades faktiskt på MP. Men nu funkar det inte längre. För mig iaf...

Har så smått börjat fundera på att kolla läget i nätdejtingsvärlden igen. Det finns ju fler sajter nu än när jag var ute senast. Vilka rekommenderar ni? Vilka ska man akta sig för? Alla tips är välkomna!  
    Har bara varit på hp och det funkade fint

Välkommen till tråden!
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-08-20 10:06:24 följande:
    Hej på er Flört..Måste bara meddela att jag inte är singel längre...har träffat en kille som är ngt jag aldrig tidigare upplevt på nåt vis....men det tog tid innan jag tordes acceptera hela situationen,men nu kan jag inte tvivla längre..han är verkligen bara så rätt för mig..Raka motsatsen till de killar jag haft förut...som tur ärHjärta(vilket säkert beror på att jag ändrat mina kriterier;)

Kramisar och ha en skön dag Solig
    Oh, grattis! {#emotions_dlg.flower}
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-08-20 10:39:07 följande:
    Tack ska ni ha..hur vi träffades..ja..första gången vi pratade riktigt med varandra var på .ica Skrattande.
    Jag visste inte att han redan spanat..men vi pratade i ca 40 minuter och hade kunnat prata hur länge som helst..sen gick det en tid och han bjöd mig på midsommarafton till deras stuga...sen gick det en tid igen..sen kom han in på mitt jobb i en butik och frågade om vi kunde ses...men jag kände inte för det riktigt då.så det gick en tid igen!!!Tyst Men sen så träffades vi igen på dans..sen gick det en tid igen....ha ha..(jag är seg)  han bjöd på kaffe nån dag efteråt men jag sa nej...men sen träffades vi igen och nu har vi inte varit från varandra på ca 4 veckor....
    På ICA Skrattande Det brukar väl heta att man inte träffar någon där? Tungan ute

• Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-08-20 11:30:53 följande:
    Vad är du i för en bubbla då?
    Haha, vet inte riktigt men det känns bra. Helt otroligt bra faktiskt, läskigt.
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-08-20 11:26:49 följande:
    Jo för fan..det göör man Cool
    målar havet blått skrev 2012-08-20 11:27:46 följande:
    mittimellan bröddiskarna
    Är du med i nån romantiskt film? Skrattande

Det är du värd iaf. Solig

• Cocacola

Kanske är bra att den här veckan kommer att bli skitdryg, jag är en trasig prick och behöver nog vänja mig gradvis vid den här må bra känslan.

Sista veckan i mitt hus :( Säljer till exet så nu gäller det att fixa med alla grejer hur i helvete det nu ska gå till. Det känns sjukt ovant men bra, snart slipper jag allt renoveringskaos. Min att göra lista kommer att minska sjukt mycket. Snart fri haha

• Cocacola

Jag orkar inte packa mer!!! Kräks

Drömde dessutom en mardröm i natt och är på rätt kass humör efter det. Helt ur balans, men ändå inte. Rädd och arg. Inser ju att det bara var en mardröm men det påminner om hur jag blivit efter allt som varit.

Pappa la grunden till min rädsla. Övriga puckon har bara gjort så att jag alltid är på min vakt. Alltid, även med folk som jag vet att jag kan lita på. Det är inget jag ens reflekterar över vanligtvis. Det bara är så. Eller var, tills jag var på första dejten med pojkstackarn. Den känslan finns inte med honom.

• Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-08-20 12:22:35 följande:
    Va skönt för dig att slippa huset..det kommer grejja sig för dig;)
    Ja, det ska faktiskt bli jätteskönt. Blandade känslor dock, det är ändå min släktgård och jag hade ju tänkt bo här jämt men, men. Det här blir bra och det blir barnens sen så no problems, typ...
  • Cocacola
    cajsasmamma skrev 2012-08-20 13:04:44 följande:
    Nu är semester över och jag har inplanerat en fikadejt nästa vecka, och för en gångs skull är det med en kille som bor nära mig. Förvånad Annars är det jag som faller för killar som bor långt bort.
    Hoppas den blir bra då, nära är klart smidigare än långt borta.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!