Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

ulfsas skrev 2012-08-23 13:34:23 följande:
    Cocacola:
    Är inte säker. Var på dejt igår och kanske så blir det en imorgon fast jag är inte säker på om jag kan gå vidare alls egentligen. Romans, ja. Längre än så, svårt, hon har inga barn, hon är yngre och jag vill inte ha fler än de två jag har. 
    Tjejer = problem både när man har dem och när man inte har demSkrattande
    Can't live with them can't live without them. Flört
    Är du säker på att hon vill ha barn då? Sannolikheten är ju rätt stor men det finns ju faktiskt de som inte vill också.

Samma problem gäller killar också, för den delen...
  • Cocacola

Yes, låt mig sväva runt i ovisshet. För all del, gör det... Jobbig pojk! xD Men charmig, vill ha Tungan ute Skriver gör han iaf så vi får väl se vad som händer. xD

• Cocacola
    Night sky skrev 2012-08-23 16:54:26 följande:
    Jag hoppas att det löser sig och att han visar och bestämmer sig att han vill ha dig också! {#emotions_dlg.flower}

Själv ska jag ha en mys-kväll dejt med film och pizza
    Det hoppas jag med. Efter ikväll går det ta mej 17 inte att klaga på att jag varit otydlig mot honom iaf. Så det var ju jättetrevligt att det blev knäpptyst sen. Obestämd Bestämde mig dock för att ringa istället för att bara vänta. {#emotions_dlg.djavulsk}  Känns klart bättre nu även om jag egentligen inte är så mkt klokare. Tungan ute

Hoppas du hade/har trevligt!
  • Cocacola
    Näckrosen skrev 2012-08-23 18:52:19 följande:
    Madisa: märker att jag har svårt att slita mig, så jag hänger nog kvar här lite i bakgrunden...
    Haha, det är ett virus som går i den här tråden! xD Ett trevligt sådant
  • Cocacola

Lite uppdatering hur det gått på kvällens dejter? Väntar otåligt!

Vilka har dejter på G?

• Cocacola

God morgon! Solig

Det var nån som hörde av sig mer igår kväll, i natt när jag sov och i morse när jag vaknade. Skrattande

• Cocacola

Blev en typ dejt eller vad man nu ska kalla det. tror jag snart börjar använda mig av Smeckers "jag dejtar inte" men saknar ersättningsord som känns mer passande. Nu måste jag iaf sova, så trött så jag bara svamlar...

Natti natt!

• Cocacola

Fint och otydligt inlägg jag fick ur mig i natt! Skrattande

Vet inte om jag lyckas bättre idag heller. Kaos i skallen. Flyttar idag och drar om nån timme, har inte en väska i bilen än så det här blir intressant. Tungan ute

Var iaf på dejt med pojkstackarn igår, tur det dröjer nån vecka tills nästa gång för det tar fan tid att landa mentalt efter att vi har träffats. Intressant kväll dock och jag har haft kul.

• Cocacola
    Night sky skrev 2012-08-24 09:44:15 följande:
    Vad kul att du fått mer respons av "någon"!!

Jag kan bara säga att jag är mycket nöjd och belåten över min dejt i går kväll/natt. Drömmer

Japp! Skrattande

Hehe, då är det som det ska vara då.
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-08-24 13:22:14 följande:
    Hej allihopa! Har det hänt något roligt här i tråden?
    Hej!

Vi har saknat dig, försvann du i London? Dejtat något? Skrattande

Welcome back!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!