Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Night sky skrev 2012-09-05 10:43:05 följande:
    Ja, förutsättningslöst är nog det allra bästa. Jag har aldrig haft speciella önskemål angående hårfärg. Mörk, ljus eller mitt i mellan har aldrig spelat någon roll... fast sen har jag kanske önskemål på andra sätt istället då... Men att man har saker man attraheras av har nog alla mer eller mindre annars är man nog inte människa

Åååh det går en så snygg rödhårig kille i min klass.Drömmer Såg honom igår för första gången. Jag måste på något sätt smyga mig nära honom och börja prata men vet inte hur.

Jag har alltid dragits till min raka motsats mörkhåriga killar alltså. Men jag har gjort en och en annan avstickare exempelvis med rödhåriga killar och mellanblonda. Men jag har nog väldigt svårt att bli attraherad av någon som är så ljus som jag är.    
    I acted like it wasn`t a big deal when really it was breaking my heart
  • lemonina
    takida skrev 2012-09-05 20:58:45 följande:
    Jag har varit singel i fem år nu men ge upp hoppet? Nej det är inte min melodi, kärleken kommer nån gång det är jag helt övertygad omGlad

Men även jag har en liten back-upFlört 
    Om vi båda är singlar när min back-up fyller 30, då ska vi gifta oss. Men killen är lammkött så det är många år kvar än, sist jag snackade med honom så sa jag att måtte jag träffa någon innan du fyller 30, nog för att jag gillar dig men gifta mig med digObestämd

HAHA vad bra med en backup kille. En sådan kanske jag ska leta upp. Haha det vorer typiskt mig att leta upp en backup kille istället för en kille som kan bli min nu, bara för att jag har mina bindningssvårigheter. Flört

Men såklart du kommer hitta kärleken, det är jag helt övertygad omGlad

Själv fick jag ett liten åldersnoja igår i någon minut. Jag tänkte att om jag nu ska ha barn innan 35 år och jag är 32 år nu och fortfarande vill vara singel ett tag till....HUR GÅR DET IHOP!!! Ja jag tog mitt förnuft till fånga och sköt fram mitt ålderspann till 37 år istället så då har jag lite mer tid på migFlört     
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-06 08:50:16 följande:
    Lemonina: Fråga om han är en natural redhead! Om han säger ja så fråga om du får undersöka saken efter en kopp kaffe

HAHAHA, ja men det vågar jag väl inte. Men roligt hade det varit
  • lemonina
    Night sky skrev 2012-09-06 08:44:37 följande:
    Ja, klart du måste komma på nåt att prata om med honom. Eftersom han går i din klass så måste det ju finnas nåt ni ska ha eller har haft lektion om som du kan prata om tex

Jag har som sagt inga preferenser alls när det gäller hårfärg. Har provat på det mesta. Men inte nån rödhårig faktiskt
    Men killen får gärna vara rakad Tungan ute 

Ja jag ska komma på något bra hehe. Ska försöka hamna bredvid honom på nästa lektion på något sätt.

Ja rakat går bra med, det är sexigtTungan ute 
  • lemonina

Tjohoo helg!Glad Lite sugen på Skål är jag minsann men undrar om jag ska vänta tills i morgon, det är ju då jag ska ut.
    Är det i heta linjen jag har hamnat på ? med lite inslag av sadomasochismFlört haha. Fasen jag har levt nyttigt i två veckor och motinerat varje dag i princip, för att gå ner några kilo. Jag har gått ned ynka halvt kilo......

• lemonina
    takida skrev 2012-09-07 18:13:35 följande:
    Heta linjen, haha det var länge sen:):)
    Bättre ett halvt kilo än inget alls och så mår kroppen garanterat bättre också, gäller att vara glad för det lilla:)
    Ja det är väl sant:) Inte så att jag är knubbig eller tjock men jag vet när kläderna sitter bra och när de inte gör det. Just nu gör de inte det. Obestämd Men det ger väl sig tillslutGlad

Vad har folk för sig till helgen då?      
  • lemonina
    takida skrev 2012-09-07 21:32:44 följande:
    Någon som hört från colan? Länge sen hon skrev här i tråden. 
    Nu sover min lilla goding och jag funderar på om jag ska gå och lägga mig i tid idag eller om jag ska vara vaken ett tag till.  
    Nä väldigt länge sedan jag såg colan här. Undrar vart hon tagit vägen.Obestämd Hon kanske dejtar för fullt så hon inte har tid med oss här
  • lemonina

Inte sova nu. Prata med migGlad 

• lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-07 22:26:23 följande:
     Jag är vaken  du borde vara med i andra tråden känns mer bekvämt att prata där...

Vilken andra tråd? hört talas om en annan tråd ibland men har aldrig fattat vilken ni pratat omObestämd
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-07 22:36:11 följande:

Vi har en liten stängd tråd där samtalen blir lite mer detaljerade men hon som stratade den är avreggad och jag vet inte om någon annan kan lägga till medlemmar...

Attans då!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!