Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Night sky skrev 2012-09-01 17:27:48 följande:
    Tyvärr så kan man ju bli det. Kär i helt fel alltså... det har tydligen varit min lott här i livet.

Men livet skulle ju ha varit så mycket tristare ibland också om man inte vågat lite  
    Ja visst är det så. Även om jag vetat i förväg att saker inte skulle funka med någon av mina ex så hade jag iallafall gjort om det. Det var ju rätt just dåGlad Men får hoppas att killen du träffar nu är den rätta.
    I acted like it wasn`t a big deal when really it was breaking my heart
  • lemonina
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-01 19:32:58 följande:
    En vecka sedan jag dejtade idag, kändes ganska mycket som jag anade.

Och hur var det?Glad
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-01 20:25:55 följande:
    Lycka till i kväll alla!!! Skål på er! Nu ska Vanilla göra stan osäker
    Ha det så kul VanillaSkrattande Ingen Amy Winehouse imorgon baraFlört
  • lemonina
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-01 20:31:05 följande:
    lemonia, trevligt. Men utöver det misstänkte jag att jag inget skulle känna, och så var det också. Däremot mot alla mina gamla principer så sov jag över hos henne eller sov är väl att ta i, jag sov nog max en timma och den timman låg jag och pratade goja som vi skrattade åt på morgonen. Så vi är enbart vänner och det var bra enligt henne, men jag vet inte hon hör av sig minst en gång om dagen så jag vet inte riktigt om hon tog mig på allvar.

Men det låter ju ändå som ni hade en kanon dejt även fast det inte inte gav upphov till fyrverkerier. Det måste det inte. Glad Men kanske förklara en gång till att du bara vill vara vän eller. Iofs kanske hon smsa så mycket med sina vänner.
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-01 20:45:56 följande:
    Hahaha Amy Winhouse?! Är det nå tok jag skrivit igen och glömt?!
    HAHA vilket minne du har och jag med föresten Flört japp du skrev att du kände dig som Amy Winhouse för några månader sedan efter du varit ute hihi.
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-01 21:02:11 följande:
    Lemonina: Hmm kanske just för att jag nästintill är Amy Winhouse som gör att minnet tryter Ska nog lugna ner mig en smula

Ska radera min dejts nummer tillfälligt från mobilen tror jag. Så slipper han få välstavade oerhört inehållsrika SMS från mig vid 02 snåret och jag slipper ångest i morgon bitti när jag kollar mobilen Moget och mkt smart beslut tror jag
    Mycket klokt och förståndigt beslut som jag också tänk att jag ska göra några gånger. Men ska du ge nummret till någon du känner då? för du kan ju inte ha det i lägenheten, risken finns ju att du letar upp det på fyllan hahaSkrattande
  • lemonina
    Anonym skrev 2012-09-01 21:05:08 följande:
    Jag är så less på dejting och killar, men ändå är jag så beroende av kärlek och social kontakt. Jag blir så knäckt av att gång på gång bli ratad, dissad och att han slutar höra av sig och speciellt eftersom jag upplevt detta under hela mitt 37 år långa liv. Självklart blir det ju en framkallning från min sida eftersom jag är så undermedvetet inställd på att han kommer dissa mig för att det är det jag är van vid och då är jag extra snäll för att jag är rädd att förlora honom, och då gör jag det oxå :( Varför förtjänar man inte kärlek om man inte har superbra självförtroende? 

Kanske du ska jobba lite på självförtroendet genom att gå till någon att prata med. Vet ju själv att jag gillar killar som tycker om sig själv och som har självförtroende tror nog det är samma sak för killarna. Glad
  • lemonina
    takida skrev 2012-09-01 21:19:03 följande:
    Haha, du tänker ännu ett steg längreSkrattande men har man väl kommit hem så borde det ju vara safe. Men å andra sidan så är det Vanilla vi pratar om och då vet man aldrigFlört

Ja haha det måste manFlört Jag skulle nog kunna börja rota runt i lådor mitt i natten för det känns som en ypperlig idé vid tidpunkten.
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-02 13:19:24 följande:
    Hahaha jag raderade inte numret och jag höll mig inte ifrån att SMSa heller och det är jag väldigt glad för idagSolig Ska på dejt igen nästa vecka

Nämen vad kulSkrattande Något bra måste du ju ha sms:at honom dåFlört

Själv vaknade jag upp med 2 missade samtal och nio sms. Ja tydligen någon som inte tänkt på att radera mitt nummer innan han festa till haha. Hade en väldigt underhållande morgon iallafall och skrattade högt när jag läste. Det blir dock ingen dejt med han.   
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-02 13:53:37 följande:

Nädå SMSade inget vettigt öht utan blev informerad om SMS-tricket och testade det

Hahaha jo, det är kul när man får nattliga fyllesamtal och fylleSMS  Vad skrev han? I vintras fick jag ett långt SMS mycket sluddrigt stavat med en kärleksförklaring, killens sambo is a lucky lucky girl Han var mycket ångestfull dagen efter vill jag lova ASG!  
    Vad är sms-tricket?

Ja det var roligt haha. Ja fattade inte så mycket men "fina tjej som jag sms:ar sönder", "du är snygg", "om vi ändå kunde ha druckit det där rödvinet", "men inte krånglar vi till detta", "ska jag avvakta?"
    Öööh va? hahaha stackarn ja han skämdes rejält kan jag säga han hade även lyckats skicka en massa på fb.   
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!