Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-09-17 08:22:55 följande:
    Så var det måndag igenGlad och det kommer bli en mycket spännande dag!
    RoligtGlad Något speciellt som ska ske?

Jag har bara skola två dagar i veckan så det är faktiskt lite tråkigt.   
    I acted like it wasn`t a big deal when really it was breaking my heart
  • lemonina
    Glädje58 skrev 2012-09-17 15:09:04 följande:
    Vad skönt det ska bli att flytta sen. I dag var det andra gången jag och läkaren på vårdcentralen blev ovänner. Jag krävde pengarna tillbaka, sen gick jag  Demon

Har du också blivit osams med läkare på vårdcentralen? Ibland känns det som empati är ett ord som efterlyses starkt!
  • lemonina
    Night sky skrev 2012-09-17 16:26:08 följande:
    Haha jag har en gång också blivit osams med en läkare på vårdcentralen... men va f-n... ge mig den vård jag behöver, jag visste vad jag behövde. 
    Men nä se det skulle han inte gå med på... suck! 

Mmm..man blir så trött på sådant. Jag har även blivit osams med en tandläkare. Hade bokat tid för att ta bort tandsten vilket han aldrig gjorde för det var inte hans uppgift. Pucko!!!
  • lemonina
    Night sky skrev 2012-09-17 16:31:22 följande:
    Haha... vad är det för attityd? Vad gjorde han istället då? Tittade lite och lät dig gå hem igen och ta hutlöst betalt eller?

Men det var starkt av dig Glädje att kräva pengarna tillbaka! Haha  
    Ja typ. Han konstaterade "du har tandsten" som jag redan innan visste och som jag även bokat tid för att ta bort. Sedan skickade han hem mig med en dyr faktura. Plus att han var otrevlig och arrogant. Men jag överklagade så hans chef lagade en tand på mig gratis och tror att jag även fick pengarna tillbaka för det första besöket.
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-17 18:22:47 följande:
    Vilka tråkiga bemötande ni fått av era läkare Jag fick mkt fint bemötande senast jag träffade en läkare hahaha han lät mig träna att sätta PVKs och bjöd sedan på både vin och sex

HAHA Meh!! Vanilla då 
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-09-18 16:56:52 följande:
    Borde kanske uppdatera om läget här men vet inte riktigt vd jag ska skriva. Just nu väldigt, väldigt trött. Vet dock inte om jag är trött för att det är så mycket nytt hela tiden eller om det är för att jag håller på att varva ner. Låter en aning motsägelsefullt inser jag så jag vet inte riktigt... Mår iaf betydligt bättre nu än i somras för även om det är fullt upp hela tiden så är det inte mer än så.

Träffade ju pojkstackarn för drygt en vecka sen och vet inte riktigt hur vi ligger till nu, men tror jag börjar tröttna på hans spel. Det borde jag ha gjort för längesen så jag är inte säker på om jag verkligen håller på att göra det nu eller vad. Men lite rak och tydlig kommunikation vore skönt som omväxling... Så antingen får det bli något lite seriösare snart eller så ledsnar jag, hoppas jag. Det är rätt drygt att vara i det här mellanläget hela tiden.
    Hey du är tillbaka igenGlad Men följde pojkstackarn med dig till din nya stad eller? haha. Kom inte ihåg vart du sagt att du flyttat.
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-09-19 09:36:35 följande:
    Haha, 25. Men beter sig som typ 13 titt som tätt. Gaaah!
    Tittar in när jag hinner

Pojkstackarn är kvar på sama ställe som innan, så nu är det typ 45 mil emellan. Lustigt nog kommer han inte så långt härifrån. Fast jag vet inte riktigt vad som händer där, igen. Drygt!

Har hamnat i Bohuslän.

Du får väl visa pojkstackarn var skåpet ska stå Aha Buhuslän var det ja Hoppas du trivs och att allt går bra!
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-09-20 13:37:03 följande:
    Nää, nu får pojkstackarn allt visa att han är något att ha. :P

Trivs fint än så länge, över förväntan till och med. Allt går bra men det börjar kännas som att jag snart drunknar i läxor, har fullt upp precis hela tiden så just nu känner jag mig rätt trött i huvudet. Please, en lugn helg tack!

Hur är det själv?

Jag föstår att det kan vara väldigt överväldigande i början med plugget, men man vänjer sig och snart inser du att det inte finns en chans i världen att hinna läsa alla sidor som lärarna vill så då får man sålla  

Tack det är fin med mig. Pluggar och söker jobb samtidigt, de som finns att söka. Måste tänka över min situation snart. Hur jag ska göra när den här kursen är klar.Obestämd  
  • lemonina
    Night sky skrev 2012-09-21 16:17:50 följande:
    Jag ska ta och försöka lämna den här tråden till er som fortfarande nätdejtar... kommer naturligtvis följa och läsa om era äventyr... för satan vad nyfiken jag är! Cool Men jag hoppas att jag inte ska behöva komma tillbaka haha

Ikväll blir det en mysig hemmakväll med mitt nätdejtingkap

Men du kan väl skriva någonting ibland också tycker jag. Lycka till med ditt kap{#emotions_dlg.flower}
  • lemonina

Snabba Cash II var ingen höjdare måste jag säga. Väntade hela tiden på att filmen skulle komma igång ordentligt men helt plötsligt var den bara slut. Känns som det kommer att bli en nummer tre.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!