Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

visma1 skrev 2012-09-10 17:47:45 följande:
    Det där argumentet köper jag inte, man kan ju alltid ändra sig även om man innan tänkt att man inte är redo för något seriöst.
    Ja men hur bra kan det vara om man exempelvis kommer ur en tioårig relation med en massa i bagaget att ge sig in i ett nytt förhållande hur kär man än är?
    I acted like it wasn`t a big deal when really it was breaking my heart
  • lemonina
    visma1 skrev 2012-09-10 18:51:10 följande:
    Kan bero på hur det tioåriga förhållandet slutade, pang boom eller om man sakta men säkert växte ifrån varandra men höll ihop för barnen och tryggheten.
    Ja men då är det väl antagligen fel tidpunk för en ny kärlek för den som förhållandet slutade pang bom för, men inte för den som sakta men säkert växte ifrån sin kärlekGlad
  • lemonina
    Core skrev 2012-09-11 01:27:09 följande:
    Legacy anmäler sig härmed för tjänstgöring i nätdejtingtråden efter att ha behandlats som en skit för sista gången i sitt liv.
    Välkommen tillbaka Legacy{#emotions_dlg.flower} Hoppas du är ok.
  • lemonina
    takida skrev 2012-09-11 21:18:52 följande:
    En positiv sak med höst och vinter är att man kan använda mössa varje dag och idag har jag shoppat en ny snygg rosa mössa. Love itGlad

Har du positiva veckan här Takida? Igår var det härliga Måndag och idag är det härliga vinter
  • lemonina
    takida skrev 2012-09-11 22:20:03 följande:
    En får väl försöka iafSkrattande
    Men det är lika tungt varje sommar när jag måste lägga mössan på hyllan så idag när jag hittade en ny snygg så var lyckan total!

Det är rätt:) Ja inte är det lätt att hitta mössa. Tycker det är förmycket smurfmössa nu för tiden och jag passar inte riktigt i det hihi.
  • lemonina

Dejt och intervju i morgon. *Pirr Pirr* Nästan för mycket för mina nerver. Hur ska det gå att sova i natt?

• lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-12 20:34:40 följande:
    Åhhh vad kul lemonina! Hmm inga tipps på sömnen dock Men lycka till med bägge

TackGlad
  • lemonina
    Glädje58 skrev 2012-09-16 01:04:14 följande:

Ja just det, vi behöver en tolk också Tungan ute
  • lemonina
    gerd123 skrev 2012-09-16 12:23:08 följande:
    Jag skulle dra slutsatsen att det är 100 gånger lättare för killar att hitta rätt. Vi kvinnor har intelligens och fingertoppskänsla och sitter inte och kinkar om våra ex när vi träffar en ny man. Vi är nyfikna och vill lära känna honom! Karlar sitter som stora barn och gnäller och ska ha sympatier för att de varit så korkade att de låtit ett ex hunsa med dem som om de var hundrackor! 

Haha lite bitter på män låter det bestämt som någon är härFlört 
  • lemonina
    Bubsan skrev 2012-09-16 19:22:34 följande:

Åhhh jag kan bara hålla med, vill ha en i min egen ålder, som inte är desperat och som har huvudet på skaft och humor, som tål lite gnabb emellanåt, man kan inte alltid tycka lika

Bara det att jag blivit alltför bekväm med singellivet tror jag Ger inte många chansen att ens komma nära, är det fler härinne med det problemet?

Vet inte om jag blivit bekväm i singellivet. Har bara varit singel i nio månader. Men däremot livrädd för att bli sårad därför låter jag ingen komma nära just nu. 

Det där med ålder! Jag föredrar nog också när killen är i samma ålder som mig eller några år yngre gör inget heller. Men jag vet inte vad det är men det känns läskigt när killarna börjar bli runt 40, säkert bara för att jag känner mig mycket yngre själv samt att jag nog anar att de kanske redan är färdiga med barn och jag vill gärna inte träffa någon med barn. Vet inte ens själv om jag vill ha barn.   

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!