• ulfsas

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-12 18:37:27 följande:
    ÅH va skönt! Nu gör jag helg.  Har inte hört av mitt ,ja vad ska jag kalla det? Pök? Nej det är för rått.   Min kille?Nej det är det ju inte. Den jag träffar då? Ja det går an.Men dejta tycker jag låter mer bestämt och vi har ju inte bestämt ett dugg!  Hans lillpojke kommer ju ihelgen och han frågade om vi skuölle ses i helgen så jag fick träffa honom. Men vi har inte hört av varandra på hela veckan ,men kanske i kväll. Tänkte att jag kanske kan svänga förbi där i morgon när jag ändå ska ner till min dotter  och hennes familj. Deras minsta fyller ett år  . Jag har köpte en tröja åt han..... Vad jobbar ni med? Jag är i samma bransch som Al Bundy 

VA, har du också gjort fyra touchdowns på Polk High? Skämt åsido så flyger jag på mitt jobb.
  • ulfsas
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-12 19:03:58 följande:
    HaHA nää.....jaha Flygvärdinna

Japp, flygvärdinna. Ingen spiller kaffe som jag. Med betoning på spiller då :)
  • ulfsas
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-12 23:40:01 följande:
    Fy jag vill också ha bil!!! Min nya Toyota ska säljas nu efter skilsmässan och jag funderar på om det blir nya bröst eller ny bil för pengarna. Tror på första alternativet för jag suger på att köra bil. Har kört in i grannens balkong 3ggr och krockat med en sten 2ggr och ja ni vill inte veta... Gissar att det är ett tecken för nya bröst till Vanilla
    Efter det kan du få åka en biltur i Stockholm. Har hört att nya bröst måste luftas regelbundetOskyldig

Jag får väl lära dig att köra här vid rusningstid. Klarar du det så klarar du allt i detta landet.
  • ulfsas
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-13 00:35:29 följande:
    Hahaha fixar allt vid ratten med GPS. Tom götlaborgs innerstad  Brösten lär nog luftas en del ja
    Om du stirrar på GPSen så förstår jag hur du kan klara av att ramma stenar och balkonger.....Skål
  • ulfsas

Vet ni hur Seroxat verkar?
    Ang sexliv och tillsammans med alkohol speciellt.

Ni verkade vara insatta. 

• ulfsas
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-13 14:46:55 följande:
    ulfsas   du får nog prova dig fram FlörtAnnars ska man inte blanda ssri med alkohol det kan förstärka biverkningarna och ångesten om man har det. Sexlusten kan minska med ssri.
    Tack men det var inte till mig.
    Xet käkade sådant och det gav vissa biverkningar på just de båda i ett förhållande viktiga områdena.

Ville bara höra m någon visste lite mer om det preparatet.
  • ulfsas
    Smecker skrev 2012-04-22 22:01:42 följande:
    Har du tittat på Caligula igen?
    Kunde ha varit det men det räcker med att följa här i tråden. Kallekula hade varit avundsjuk. Solig
  • ulfsas
    takida skrev 2012-04-22 23:20:51 följande:
    Ja du bor ju inte i götet så, annars hade jag fångat dig fort som attansFlört
    Menar du fångad som i Fritzl och ha mig i nån källare eller något trevligare?

Bra att veta då jag på fredag flyger en charter till Chania, Kreta och så till GBG där jag kliver av och besöker en kompis över helgen...Skål 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!