Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-10-07 14:43:32 följande:
    Lemonina: Med tanke på utbudet av göteborgkillar på HP så lär vi hitta varsin utan problem

Ja det är sant!
    I acted like it wasn`t a big deal when really it was breaking my heart
  • lemonina
    visma1 skrev 2012-10-07 17:32:54 följande:
    203 cm är FÖR lång

Får kanske regga mig på HP för att kolla vad ni snackar om, men det kan ju hända att vi inte har samma smak

Jag är inte heller med på HP längre. Har du varit med på HP tidigare? eller är du med på någon annan sida? Ja 203 cm är för långt för mig med. Skulle känna mig som teskedsgumman

Undrar hur den där Zoosk sidan är?  
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-10-07 17:51:56 följande:
    Visma: Ja 203cm är för långt 190 tycker jag är lagom och vältränad. Helst bruna ögon. Fy jag måste ut å ragga känner jag hahaha Jag vet inte hur utbudet är på HP nu, jag nätdejtar ju inte

I morgon ska jag hänga på gymet! Kommer garanterat spana där

Det låter som vi har samma smak Miss Vanilla Men jag gillar inte biffar utan hellre slanka killar. Gärna någon snygg rumän eller jugoslav mmmm
  • lemonina
    Night sky skrev 2012-10-07 17:58:45 följande:
    Jag har precis avspisat en kille... lite över 1.90, vaktjobb, dock stockholmare. Men singel, pappa och av vad jag vet seriös, nån intresserad? Bara säg till

Jag tycker dock lite synd om honom... han har försökt ett bra tag att få till dejter. Men vi har bara träffats 2 gånger och det klickade inte riktigt från min sida. 

Nej han får inte vara pappa annars lät det ju bra.
  • lemonina
    Night sky skrev 2012-10-07 18:07:11 följande:
    Haha kan vara så

Men jag har redan hittat mig en Stockholmare på 1.94cm som jag ser vad han går för Det får räcka för tillfället haha

Hur länge har ni varit ihop nu? Kan ha frågat dig på båten, men har lite dåligt minne från den tiden hehe.
  • lemonina
    Night sky skrev 2012-10-07 18:13:04 följande:
    Haha så det kan gå!
    Ihop och ihop? Tja, vi började ju höras för första gången i början av, typ 5:e juli eller så. Men sen kunde vi ju inte träffas förrän i mitten på augusti... 
    Så vi har haft kommunikation sen i början på juli men träffats sen i mitten på augusti. Så ser det ut

Men då är ni väl ihop? haha jag väntar tills jag får se relations-statusuppdatering på FB
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-10-07 18:14:46 följande:
    Lemmo: Nä inte biffig men tight och stora starka armar Små händer går fan bort också haha Ja jag gillar killar med lite brytning när de pratar Kravlistan är lång!

haha ja små händer är inte kul heller
  • lemonina
    visma1 skrev 2012-10-07 18:15:46 följande:
    Mitt ex är jugge, dock inte slank längre
    Ett av mina ex är rumän, killen jag träffade från göteborg var halv jugge. Sen gick jag på dejt med en kille som kom från Ungern i Maj. Jag dras nog till öststatare haha
    visma1 skrev 2012-10-07 18:18:53 följande:
    Haha ja det är väl så folk visar att de är ihop nuförtiden Det i kombination med några bilder när de kysser varandra haha.

Ja eller hur?! haha några bilder är helt ok. Men jag blir fullkomligt kräkmagad när de skriver sötnöten jag älskar dig och massa annat på varandras statusar eller så att folk tydligt ska se hela tiden. Bläää! Ja nu skriver jag bittert här det ser jag

• lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-10-07 18:39:43 följande:
    Visma: Nä har ju krav på det med. Alfahane ska det vara, som inte håller på att mesar sig med att diskutera känslor
    HAHA fånga ögonblicket killen jo men lite känslor vill man väl ha va?
  • lemonina

Men hörrni ikväll börjar nya avsnitten av solsidan Solig

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!