Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Johnny Mnemonic skrev 2012-10-04 10:16:14 följande:
    Importerade du via inställningarna?

Ja det gjorde jag. Jag gick in på inställningar och sedan importera kontakter. Men inget hände.
    I acted like it wasn`t a big deal when really it was breaking my heart
  • lemonina
    Madida skrev 2012-10-04 21:34:15 följande:

Så sjukt sexigt!

Jag började fundera på vad jag varit utklädd till mina senaste maskerader. Gått på en hel del för att det är poppis bland de jag umgås med.
    Jag har varit utklädd till kuk, Kaos (tog på mig en blandning av så fula kläder jag kunde hitta), kyckling, Baloo, 80-talsbrud och en massa annat. Inte en enda gång var jag sexig. Eller korkad Solig  
    Hahaha utklädd till kuk
  • lemonina
    Madida skrev 2012-10-04 22:12:33 följande:
    Det var skitkul! Och jag var hur snygg som helst!
    Då måste du ha sett riktigt hård utDrömmer
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-10-05 17:36:49 följande:
    Har var det butter stämning cheer up folks!!!

Woohoo blev uttagen till nästa test till GMU-rekryteringen. Blev i Sthlm. Sökte markstrid där och befäl. Undrans vilket av det de tänkte sig. Står inte men det visar sig Nu ska Vanilla deffa på gymet

Heyyy Congrats Jag kan faktiskt tänka mig dig i militärboots med stålhätta och kamouflagekostym haha.
  • lemonina

Ingen dejt denna vecka med risk för att dränka killen i mitt snor. Får väl se om det kan bli någon nästa vecka i stället.

• lemonina
    takida skrev 2012-10-05 13:50:34 följande:
    Bra talat! 
    Måste tillägga att charmen med tråden är ju att vi skriver vad som faller oss in och vad vi tänker på för stunden. Vilket inte alltid innefattar just dejting men flera av oss har skrivit länge med varandra och då faller det sig naturligt att även dela med sig av det vardagliga.

Om jag nu ska vara lite on-topic för en gångs skull så har jag om yttre omständigheter klaffar en dejt i helgenGlad

En dejt Who is the lucky one?

Oj visst lite engelsk skadad efter skrivit uppsats i en hel vecka. Ha överseende med det är ni snälla.   
  • lemonina
    takida skrev 2012-10-05 18:44:06 följande:
    Haha, vem vet kanske det finns någon kille som skulle gå igång på att bli dränkt i snorSkrattandeFlört

Ja hehe iallafall på BC
  • lemonina
    takida skrev 2012-10-05 18:55:25 följande:
    Jag kanske kan tänka mig att se mellan fingrarna att du skriver på engelskaSkrattande

Tror du vågar dig på en vild gissning vem jag ska träffaFlört
    Jaaaa jag vet i sådant fall. Hoppades på honom! Vad roligt Imorgon eller?
  • lemonina
    takida skrev 2012-10-05 19:03:46 följande:
    Nix inte imorgon men nu har vi lyckats hitta en dag snart då båda kan. Känns riktigt bra att ha det att se fram emot istället för att det bara blir ett spontant mitt i natten besök. Glad

Gött! Det låter som en plan. Ja kan kanske vara kul att ses när man inte är helt utom sig av trötthet och faktiskt få något vettigt sagt hehe. Jag väntar ivrigt på uppdatering
  • lemonina

Vanilla ice queen skrev 2012-10-05 19:03:49 följande:
    Lemonina: Hahaha du är inte den första som säger att de kan tänka sig mig i den outfitten vet inte om jag ska skratta eller gråta (inte så jättekvinligt ) Du får komma till E-tuna och gå ut någon hel med mig och kolla in utbudet av herrar här

HAHA ta det som en komplimang för sjutton.

Ja det skulle vara kul att se lite roligare utbud av killar än denna stad, där det inte verkar finnas många singelkillar. E-tuna kanske har de rätta herrarna för mig  någon kille med putröv, känner för att bita skinka haha  Jag är helt störd idag känner jag Tungan ute  
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!