Inlägg från: FredrikCA |Visa alla inlägg
  • FredrikCA

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Ja det går också. Släng in lite gotlänskaskämt också- Som vad dricks mest på Gotland? Bääääääärs

No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • FredrikCA

Gotländska lyxbilen lammborghini. Eller den klassiska bruksbilen Fård. Deras egna bank- Fårex, osv osv

No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • FredrikCA

Värst vad eftertraktade en del var då :p

• FredrikCA
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-12 19:01:49 följande:
    Tänk om man fick dejta den här Tungan ute

Åh Maximus :p
  • FredrikCA

Åh påtal om flygvärdinna ja, Satan så vacker flygvärdinna det var på planet senast jag åkte hem från Österrike :) 
    Synd hon var holländare. 

• FredrikCA
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-12 19:25:33 följande:
    Varför var det synd?? Hade hon träskor?
    Jag kan inte holländska :p Dessutom är det lite för långt och dyrt att ses :p
  • FredrikCA

Och förövrigt om man bortser från det är det inte en chans att hon skulle vara singel.

• FredrikCA

Eller vad är det jag säger... Österrikare menar jag, Och Österrikiska. 

Fick för mig det var KLM men kom på att det faktiskt var Austrian Airlines den gången. 

• FredrikCA
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-12 19:28:58 följande:
    ÄH! Finns väl teckenspråk!    Inte dyrt för henne! Hon flyger säkert gratis till dig  Flört
    Kändes för komplicerat och det var nästan ett år sedan nu ivilketfall, Men jag tror faktiskt hon reagerade på att jag stirrade ut henne rätt bra för hon bara log och lite halvt skrattade när jag skulle gå av istället för att säga "Good bye" eller "Auf Wiedersehen".
  • FredrikCA
    takida skrev 2012-04-12 20:27:46 följande:
    Hörrni, vad ska jag skriva till killen vars nummer jag fick då?
    Någon med bra förslag i rockärmen? 
    Tack för numret och grattis till din nya ett års prenumeration på hemmets journal ? =)
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!