Inlägg från: FredrikCA |Visa alla inlägg
  • FredrikCA

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-04-12 20:52:58 följande:
    Gräddfil o gräddfil, du skulle bara veta hur mycket mail jag skickar utan att få svar..
    Du skickar nog till fel killar bara, Du ligger sannolikt fortfarande inom toleransen för att räknas till gräddfilen :)
    No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • FredrikCA
    takida skrev 2012-04-12 20:56:48 följande:
    Men ett första intryck har jag ju redan gjord på dejtsidan. Men svarar han inte så är det ju hans förlust!
    Om det inte står typ "Don't fill you emptiness with hate find your heart and bring me to a date." eller liknande på din profil så är det dömt att misslyckas. Känner det på mig, Min högra stortå pekar framåt och det är ett dåligt omen.
    No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • FredrikCA
    takida skrev 2012-04-12 21:03:37 följande:
    Tror visst vi har en optimist i tråden idagFlört
    Yes, Eternal sunshine of the spotless mind =) 

Och vi siktar på lite olika marknader märker jag, Jag går på kvalité och inte kvantitet ;) 
  • FredrikCA

Fredag den 13de. Har man någon tur idag tro :D

• FredrikCA

Hey! Ryck upp dig nu, Det räcker faktiskt att vända på rätt sten :D

takida skrev 2012-04-13 08:37:44 följande:
    Och jag har lärt mig att för att hitta den där perfekta kvalitéen så får man vända på en hel del stenar innan man hittar rätt. 

• FredrikCA

Den dag jag har en teknik för det lovar jag berätta; Men just nu räcker det att jag vaknat på den lyckliga sidan av sängen :) När det är Fredag den 13de och bland dom första tankarna är Pontus och Amerikanarnas God Morgon Columbus som rullar i huvudet, liksom vad kan gå fel??? Muhahaha ha ha.

takida skrev 2012-04-13 08:50:56 följande:
    Hehe, det har du helt rätt i Frågan är bara hur man hittar den där rätta stenen bara sådär

• FredrikCA
    lemonina skrev 2012-04-13 09:31:08 följande:
    Åh nej inte fredag den 13e!!! Bäst att sätta på sig skyddsutrustning och stänga sig inne hela dagenFlört
    Definitivt! :D Jag ska bunkra upp med konservmat och lägga mig i fosterställning under bordet när jag kommer hem efter jobbet så man inte råkar ut för något otrevligt, Är tämligen säker på att tåget körde under en stege och att en svart katt sprang från höger till vänster på bakbenen när jag åkte in idag. Som tur var hann jag spotta tre gånger över höger axel innan tågvärden kom och kontrollerade biljetten annars hade det gått åt skogen förmodligen.
  • FredrikCA
    lemonina skrev 2012-04-13 09:48:28 följande:
    HAHA! jag har än så länge lyckats fixa frukost och fått i mig den utan att tappa den på golvet.
    Jo fast nu ska du behålla där i 24 timmar, Och det är det som brukar vara det svåra på otursdagar.
  • FredrikCA
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-13 09:50:47 följande:
    Har aldrig varit skrockfull, kommer aldrig att bli det Katt.  Tvi tvi tvi
    Nej och jag trodde inte man började svettas vid +10 grader om man gick på antidepressivt heller, Men fel hade jag :p
  • FredrikCA
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-13 09:56:34 följande:
    Nähä gör man?
    Det var nog lite överdrivet, Men ja om det blir varmare än typ 22 grader eller så så känner man av det.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!