Inlägg från: FredrikCA |Visa alla inlägg
  • FredrikCA

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Näe jag vet inte... Skriv att du ser fram emot att höra hans röst på mobil svar kanske?
    Att du kommer ringa inom snar framtid? Att du hoppas träffa honom igen?
    Det är bara du som kan svara på vad du känner för honom antar jag. 

No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • FredrikCA
    takida skrev 2012-04-12 20:31:53 följande:
    Haha, det var inget bra tips. Jag vill ju inte att han ska tro att jag är helt knäppFlört
    Hur skulle du beskriva dina känslor för honom då? Och hans personlighet?
    No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • FredrikCA
    Smecker skrev 2012-04-12 20:31:30 följande:
    Det där var faktiskt riktigt fyndigt.. jag hade tänkt föreslå "Fisting for dummies", men din var fan bättre
    Ni har ju helt konstig humor, Jag har nog aldrig krystat fram något så hårt som det och så tycker någon att den var fyndig ;)

• FredrikCA
    takida skrev 2012-04-12 20:34:37 följande:
    Jag skulle inte säga att jag känner något för honom direkt, har liksom aldrig träffat honom. Men jag får väl komma på nåt fyndigt att skriva.
    Ring honom och flåsa i luren då, Du måste testa honom, Flåsar han tillbaka så släng numret och elda upp telefonen!
  • FredrikCA
    takida skrev 2012-04-12 20:38:03 följande:
    Vadå ni? Blanda inte in mig i smeckers humorFörvånad
    Det gör jag inte, Det var den mer kungliga formen av ni :P
  • FredrikCA

Tack för numret du är lätt min, Det har jag gått på.

• FredrikCA
    Smecker skrev 2012-04-12 20:42:25 följande:
    Booooriiiiing.. Drömmer
    +1
  • FredrikCA

Det är det jag sagt hela tiden, Tjejer åker i en gräddfil på dejtsiterna. Behöver inte göra några skämt eller något för att hålla dom dumma betahanarnas uppmärksamhet.

Man kan tydligt se när betahanen sitter med sin pekfingervals bakom skärmen och påbörjar sin parningsritual med några kända klyschor- Hur honan svara med dom torraste svaren vid intresse. osv 

• FredrikCA

Skickar du sms behöver du väl inte skriva ditt nummer, det ser han ju!!! :P

• FredrikCA
    takida skrev 2012-04-12 20:52:13 följande:
    Haha, klart jag inte skrev mitt nrSkrattande
    Har du redan skickat? Gråter

Hade ju tänkt att Dr.Love skulle ge några riktigt vassa tips, Du kommer aldrig få en andra chans att göra ett första intryck. Så tyvärr är det nog kört nu, Bara att lägga ner.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!