Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

NatalieH skrev 2012-02-12 20:11:42 följande:
    Strongt gjort!

Jag skulle ha stått ut hela dejten igenom, aldrig "vågat" gått därifrån, haha
    Nä, jag är också lite "uppfostrad" egentligen på det sättet... men det där vart bara FÖR mycket. Tillslut hade jag ju inget att svara honom... fick tunghäfta liksom, så det var lika bra att gå. Att bli utfrågad på det där sättet utan att ha bett om det är väldigt obekvämt ska jag säga!
  • Night sky
    GentleManiac skrev 2012-02-12 21:04:13 följande:
    Min skummaste date var nog den tredje daten med samma tjej, jag fick hoppa in o jobba o hon följde med, 3 dagar i lastbilen
    Detta lät spännande tycker jag också. Såna dejter skulle man ha mer av
  • Night sky
    NatalieH skrev 2012-02-12 21:31:15 följande:
    Ja eller hur, minst sagt udda dejt, men mycket tid att lära känna varandra blev det väl minst sagt.

Jag är lite nyfiken vad som hände efter den dejten   
    Skulle ju vara hur kul som helst! :)
    En sån dejt vill jag ha! Äventyr!!!
  • Night sky
    NatalieH skrev 2012-02-12 21:34:58 följande:
    Du kan väl slänga ihop en till festen så kan vi få smaka på den då
    Niklas2k skrev 2012-02-12 21:35:27 följande:
    Det kanske jag kan!
    Tungan ute
  • Night sky
    GentleManiac skrev 2012-02-12 21:46:25 följande:
    jo det var faktiskt ingen dum date, vi hade massor av tid att prata o lära känna varandra
    Ja, det förstår jag och sen är det ju äventyr, nåt annat som händer i den trista vardagen... me like!

Men okej, kanske inte var lika mycket äventyr för dig som kanske körde nån samma runda som tidigare eller så..? Men jag fullkomligt älskar att åka bil/lastbil/mc och göra det samtidigt som man dejtar nån trevlig (för det får man ju hoppas att det var/är i sådana fall) kille...
  • Night sky
    Niklas2k skrev 2012-02-12 21:54:44 följande:
    Tänkte dra en repa med Cinderella den 3e mars. Nån som ska med?
    Ska du på båtäventyr?
  • Night sky
    Niklas2k skrev 2012-02-12 21:59:20 följande:
    Absolut. Vi åker väl ett par gånger om året men den här gången är det bara jag och en killpolare. Häng på!
    Haha.. det kanske man skulle ta och göra?
  • Night sky
    Niklas2k skrev 2012-02-12 22:06:37 följande:
    Ja, absolut. Det skulle ju vara roligt. Lite fler man typ.. "känner".. men ändå inte.
    *springer och kollar mitt schema*
  • Night sky
    Glädje58 skrev 2012-02-12 22:00:57 följande:
    Så, nu är jag hemma igen

Dejten varade i två och en halv timme. Vi åt och pratade, jättetrevligt. Hon var snygg, vackra ögon och härlig i sättet. Men jag var nog inget för henne. Vi kramade om varandra när vi skildes åt. Inget om att vi skulle höras av eller något annat.

Men men, nu har jag provat på att dejta en som jag är intresserad av i alla fall.

Jag är singel, och jävligt stolt över det  Skrattande 
    Kul att ni hade jättetrevligt!
    Hon kanske inte vågade ta upp att hon ville träffas igen och väntar på att du ska fråga om du är intresserad av det?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!