Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Lemonins: Ja det blev så. Låg iaf inte med någon denna gången
Framsteg!
Lemonins: Ja det blev så. Låg iaf inte med någon denna gången
Framsteg!
Flax: Jo men då var det ju inte utseendet som fick dig att tveka. Utan det faktum att han verkade lite dryg över att vara snygg. Eller missuppfattar jag? Isf tycker jag det är en helt annan sak...

Hmm fast så kan jag också göra. Tex så skulle jag varit i Sthlm förra veckan och hade en dejt. Nu blev det massor med jobb och jag kom aldrig iväg. Killen SMSade när jag var på jobbet och jag tänkte svara senare men svarade först några dagar efter då jag glömde. Jag är intresserad av att träffa honom fortfarande.
Intresserad och intresserad alltså om man inte ens träffats vet man ju inte vad man går miste om heller. Men jag har förvisso haft en dejt där jag svarat bums och släppt allt jag har i händerna för men det har bara hänt med en person. Hahaha bara för det kom jag på att jag fick ett sms i söndags jag inte svarat på! Fy skäms på mig!
Smecker: Hey, sluta stör mig när jag kastar sten i glashus
Well, det är asjobbigt när någon inte svarar och jag gör det ju oftast inte för att jag är glömsk men de flesta verkar ju göra det pga brist på intresse...
Smecker: Jag vet inte! Jag svarar ju tillslut.
Smecker: Jo de gör ju det
Smecker: You lost me there!
Smecker: Jo fast jag tänker mer såhär, att majoriteten av alla här i tråden missar av ointresse så är väll procenten störst att det är just ointresse. Skit samma! Jag har ingen för tillfället som gör att jag kollar sms-inkorgen stup i kvarten ändå hahaha